X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowy Volkswagen CC dane techniczne, wyposażenie

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2012-01-30
Strona główna -> Volkswagen -> CC -> 2 (2012-dziś)

Nowy Volkswagen CC jest członkiem światowej rodziny Volkswagenów. Przykładem jest osłona chłodnicy: z trzema chromowanymi listwami nawiązuje do amerykańskiej wersji Passata (produkowanego w Chattanooga/Tennessee) i Phaetona (produkowanego w Szklanej Manufakturze w Dreźnie). Podobnie jak jego poprzednik, Volkswagen CC powstaje w północnoniemieckich zakładach w Emden. Ta nowoczesna fabryka posiada bezpośredni dostęp do portów dalekomorskich, z których czterodrzwiowe coupé może dotrzeć w każdy region świata.

Sylwetka. Pozbawione ram drzwi Volkswagena CC nie zmieniły się, lecz patrząc z boku sylwetka prezentuje się teraz inaczej. Wpłynęło na to kilka elementów: z przodu – stylistyka masywniejszej pokrywy silnika w połączeniu z nowymi zderzakami, których linie wyostrzają sylwetkę Volkswagena CC, dalej mocniej wyprofilowany próg, tworzący wyrazisty kontur. Tylny zderzak jest większy i razem z słupkiem C - typowym dla coupé - i przesuniętą daleko do tyłu i pochyloną tylną szybą nadaje całej sylwetce specyficzną dynamikę.

Stylistyka tyłu nadwozia. Podobnie jak przedni, także tylny zderzak otrzymał nową formę. Zaadaptowana została wyłącznie typowa dla Volkswagena CC listwa chromowana oraz logo VW pełniące funkcję uchwytu pokrywy bagażnika. W modelach z Rear Assist w logo umieszczona jest kamera cofania. Wyraźnie widać bardziej proste płaszczyzny i mocniejsze podkreślenie poziomych linii. W obraz ten wkomponowują się nowe światła tylne, zakończone teraz poziomą linią także od dołu. W przeciwieństwie do poprzedniego modelu światła tylne wykorzystują bardzo szybko reagującą, oszczędną technikę LED z innowacyjnym systemem wykorzystującym rozpraszanie światła w elementach światłowodowych. Wyjątkowy design świateł sprawia, że nawet w nocy nie można pomylić CC z żadnym innym samochodem. Diodowe jest także oświetlenie tablicy rejestracyjnej oraz kierunkowskazy wbudowane w lusterka zewnętrzne.

Wymiary. Volkswagen CC ma długość 4798 mm; rozstaw osi wynosi 2711 mm. Z szerokością 1821 mm CC plasuje się w górnej klasie średniej. Wysokość czterodrzwiowego coupé o wyglądzie auta sportowego wynosi zaledwie 1417 mm.

Nowe wnętrze – szlachetniejsze, wygodniejsze
Przestronność. Zmianom poddano także komfortowe i sportowe wnętrze Volkswagena CC. Seryjnie nowy model jest oferowany jako auto czteroosobowe, z ekskluzywnymi pojedynczymi siedzeniami z tyłu. Z przodu montowane są ergonomiczne, przystosowane do długich podróży fotele sportowe. Jako opcja dostępna jest 3-osobowa kanapa z tyłu.

Komfortowa jest także szerokość wnętrza. Z przodu wynosi 1461 mm, z tyłu w wersji 4-osobowej 1497 mm, w wersji 5-osobowej: 1496 mm. Znacznie większa, niż można przypuszczać patrząc z zewnątrz, jest wysokość wnętrza. Z przodu wynosi ona 949 mm (955 w przypadku panoramicznego dachu), z tyłu jest to 930 mm (922 mm w wersji 5-osobowej).

Wysoki komfort podróży. Szczególnie osoby, które dużo podróżują odczują wygodę, jaką zapewniają nowe, sportowe przednie fotele z opcjonalną, aktywną wentylacją oraz podgrzewaniem. W tym przypadku fotel kierowcy posiada także funkcję masażu. Powietrze jest wtłaczane przez liczne kanaliki w piance tapicerki (w takim przypadku fotele obszyte są tkaniną Function lub skórą Nappa). Kierowca i pasażer mogą ustawić jeden z trzech stopni wentylacji. Sportowe fotele mogą posiadać regulację manualną lub elektryczny system regulacji 12-kierunkowej. Seryjnie montowane są zawsze nowe zagłówki (z przodu) z regulacją w obu osiach, można ustawić nie tylko ich wysokość, lecz także przesunąć je do przodu.

« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Komentarze