X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowy Volkswagen CC dane techniczne, wyposażenie

2012-01-30
Strona główna -> Volkswagen -> CC -> 2 (2012-dziś)

Wszystkie silniki są bardzo efektywne. Jednostka TDI 140 KM z seryjną 6-biegową przekładnią manualną zużywa zaledwie 4,7 l paliwa na 100 km (emisja CO2 125 g/km); z DSG – 5,3 l/100 km. Z taką samą mocą Volkswagen oferuje dla CC pierwsze na świecie silniki, które już teraz spełniają wymagania wchodzącej w życie jesienią 2014 roku normy Euro6, mianowicie silniki BlueTDI o mocy 103 kW/140 KM.

Silniki benzynowe Volkswagena CC
1.8 TSI o mocy 160 KM. TSI o mocy 118 kW/160 KM przy 5000 obr./min jest najmniejszym z silników benzynowych napędzających Volkswagena CC. Ten doładowywany turbosprężarką czterocylindrowy silnik z bezpośrednim wtryskiem jest bardzo oszczędny (średnie zużycie paliwa: 7,1 l/100 km, emisja CO2 165 g/km) i mocny (maksymalny moment obrotowy 250 Nm między 1500 a 4200 obr./min). Volkswagen CC z tą jednostką napędową przyspiesza do 100 km/h w 8,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 223 km/h. Seryjnie TSI jest połączony z manualną przekładnią 6-biegową, opcjonalnie może współpracować z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową (DSG). W takim przypadku spalanie wzrośnie zaledwie o 0,1 litra, co jest bardzo dobrą wartością dla automatycznej skrzyni biegów. Osiągi jezdne pozostają identyczne.

2.0 TSI o mocy 210 KM. Kolejną pod względem mocy jednostką napędową w Volkswagenie CC jest TSI o mocy 155 kW/210 KM (od 5300 obr./min). Na przejechanie 100 kilometrów ten rozwijający 280 Nm momentu obrotowego (1700 do 5200 obr./min) czterocylindrowy silnik potrzebuje tylko 7,3 litra paliwa (emisja CO2 171 g/km) i rozpędza się do 242 km/h. Na przyspieszenie do 100 km/h Volkswagen CC z tym silnikiem potrzebuje 7,3 sekundy. Jako alternatywa dla seryjnej, 6-biegowej skrzyni manualnej oferowana jest 6-biegowa przekładnia DSG. W tym przypadku prędkość maksymalna wynosi 240 km/h, a średnie zużycie paliwa 7,8 l/100 km (182 g/km CO2).

3.6 V6 o mocy 300 KM. Najmocniejszym silnikiem benzynowym montowanym w Volkswagenie CC jest 3,6-litrowy silnik sześciocylindrowy o mocy 220 kW/300 KM (przy 6600 obr./min). Rozwija on maksymalny moment obrotowy 350 Nm (2400 do 5300 obr./min) i przyspiesza czterodrzwiowe coupé do 100 km/h w 5,5 sekundy. Średnie zużycie paliwa wynosi 9,3 l/100 km (214 g/km CO2). Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Seryjnie Volkswagen CC V6 4MOTION posiada stały napęd na wszystkie koła i 6-biegową przekładnię DSG.

Trzy silniki wysokoprężne w Volkswagenie CC
2.0 TDI o mocy 140 KM i 170 KM. Silniki wysokoprężne z wtryskiem Common Rail w Volkswagenie CC dysponują mocą 103 kW/140 KM i 125 kW/170 KM. Podczas gdy jednostka TDI o mocy 140 KM rozwija swój maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 1750 obr./min, maksymalny moment obrotowy TDI o mocy 170 KM wynosi 350 Nm (od 1750 obr./min). W wersji 140 KM Volkswagen CC przyspiesza do 100 km/h w 9,8 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 214 km/h. Auto zużywa przy tym średnio tylko 4,7 l/100 km (125 g/km CO2). Z mocą 170 KM Volkswagen CC rozwija prędkość 227 km/h. Klasyczne przyspieszenie do 100 km/h zajmuje tylko 8,6 sekundy. Wartości zużycia paliwa są również bardzo dobre: 4,9 l/100 km (129 g/km CO2).

Opcjonalnie można zamawiać TDI z 6-biegową DSG. W obu przypadkach spalanie zwiększa się o 0,6 l/100 km, niemniej z wartościami 5,3 l/100 km (140 KM) i 5,5 l/100 km (170 KM) jest bardzo niskie. Wszystkie modele TDI wyposażone są seryjnie w system Start-Stop i system rekuperacji. Volkswagen CC z TDI 103 kW (wersja z przekładnią manualną) i TDI 125 kW (wersja DSG) będzie dostępny w późniejszym terminie także z opcjonalnym napędem na wszystkie koła 4MOTION.

« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Komentarze