X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Dacia na Salonie Samochodowym w Genewie

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2014-03-04
Strona główna -> Dacia -> Nova 524

Dacia na Salonie Samochodowym w Genewie

Ceniona marka, nagradzana uznaniem klientów.

Dzięki jasnemu zobowiązaniu, obejmującemu bogate wyposażenie, niezawodność i przystępną cenę, Dacia zdołała zdobyć zaufanie swoich klientów i wywalczyć sobie znaczącą pozycję na rynku motoryzacyjnym. Marka potrafiła stworzyć ofertę dostosowaną do różnych potrzeb klientów na poszczególnych rynkach:
- Dacia umożliwiła mniej zamożnym konsumentom europejskim zakup pierwszego w ich życiu nowego samochodu,
- w krajach regionu Euromed (Rumunia, Bułgaria, Turcja, kraje Afryki Pn.) Dacia stała się współtwórcą przemian gospodarczych poprzez zapewnienie powszechnego dostępu do rynku motoryzacyjnego.

Zachęcając klientów, żeby kupowali rozważnie, Dacia przyczyniła się do zmiany ich przyzwyczajeń. Znalazło to również swoje odzwierciedlenie w postaci silnego przywiązania do marki, z wysokimi wskaźnikami zakupu kolejnego samochodu marki i rekomendacji wśród klientów Dacii (badanie TNS Sofres 2013).

Nasi klienci cechują się umiejętnością rozróżniania między tym, co istotne a tym, co zbędne, zarówno przy zakupie samochodu, jak i w innych sytuacjach. W roku 2005 wprowadziliśmy po raz pierwszy Dacię na rynek europejski, posługując się hasłem „Bądź logiczny, wybierz Logana”. Od tego czasu gama Dacii rozrosła się do 7 modeli, ale takie podejście charakteryzuje do dziś liczbą 2,7 miliona klientów Dacii. Renaud Pirel, dyrektor marketingu gamy Dacia.

 

Kolejny rok wzrostu sprzedaży Dacii. W 2013 roku sprzedaż Dacii napędzana sukcesem Dustera oraz odnową oferty Logana i Sandero, wzrosła o 19,3% do poziomu blisko 430 000 samochodów. Dacia kontynuowała w ubiegłym roku swoją ekspansję, rozpoczynając sprzedaż na rynkach sześciu kolejnych krajów: Wielkiej Brytanii, Irlandii, Norwegii, Danii, Cypru i Malty. Marka, obecna już na terenie 43 krajów, zamierza właściwie wykorzystać niedawną odnowę gamy do powiększenia swojego sukcesu.

Odnowienie modeli z gamy Dacii i rozwój naszej sieci pozwoliły na dalsze sukcesy handlowe marki w kolejnych krajach, przy równoczesnym umacnianiu naszych pozycji na pozostałych rynkach. Rafael Treguer, dyrektor handlowy Dacii
 
Rekordowe wyniki sprzedaży Dacii w Europie. Dacia odnotowuje największy wzrost udziałów w rynku wśród marek samochodowych w 2013 roku. Marka przesunęła się o jedną pozycję w górę i zajmuje obecnie 16 miejsce w Europie i 5 we Francji. Dacia odnotowuje rekordowe wyniki sprzedaży w Europie.
W porównaniu do ubiegłego roku sprzedała o 26% samochodów więcej. Marka znacząco zwiększyła sprzedaż na wielu rynkach, w szczególności we Francji (+ 11%), Hiszpanii (+ 80,9%), Portugalii (+ 74%), Holandii (+ 49%) i w Polsce (+18,9%).

We Francji marka przesunęła się o jedną pozycję w górę i zajmuje obecnie 5 miejsce na rynku samochodów osobowych i dostawczych łącznie. Aż 4 modele Dacii znalazły się w pierwszej trójce pod względem sprzedaży klientom indywidualnym:
- Duster zajmuje pierwsze miejsce wśród SUV-ów z segmentu C;
- Sandero uplasował się na trzecim miejscu wśród hatchbacków z segmentu B;
- Lodgy jest drugi wśród kompaktowych minivanów z segmentu C;
- Dokker znalazł się na drugim miejscu wśród kombivanów.

Na rynku hiszpańskim Dacia dokonała spektakularnego wyczynu, odnotowując wzrost sprzedaży o 80,9% w porównaniu do poprzedniego roku, co zapewniło marce miejsce w pierwszej dziesiątce marek na rynku w 2013 roku: modelem najczęściej sprzedawanym klientom indywidualnym okazała się Dacia Sandero.

« < 1 2 3 4 5 > »

Komentarze