X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Peugeot 2008, testy Euro NCAP

2013-10-24
Strona główna -> Peugeot -> 2008

Peugeot 2008 zdobył 5 gwiazdek

w testach Euro NCAP.

Wprowadzony na rynki europejskie 25 kwietnia bieżącego roku crossover Peugeot 2008 potwierdza dotychczasowy sukces sprzedażowy zdobywając 5 gwiazdek w testach Euro NCAP.


Na koniec września już ponad 54 000 klientów zamówiło model w Europie, a kolejnych 25 000 złożyło zamówienia do produkcji. Warte zauważenia jest iż 71% miksu sprzedaży modelu 2008 stanowią dwa najwyższe poziomy wyposażenia.
Peugeot 2008 roku zajmuje czołowe pozycje segmencie m.in. :
- 2. miejsce w Danii
- 3 miejsce w Francji, Portugalii i Holandii.

Na koniec września już ponad 54 000 klientów zamówiło model w Europie, a kolejnych 25 000 złożyło zamówienia do produkcji. Warte zauważenia jest iż 71% miksu sprzedaży modelu 2008 stanowią dwa najwyższe poziomy wyposażenia.
Peugeot 2008 roku zajmuje czołowe pozycje segmencie m.in. :
- 2. miejsce w Danii
- 3 miejsce w Francji, Portugalii i Holandii.

Testy przeprowadzone przez niezależną organizację Euro NCAP potwierdzają wysoki poziom bezpieczeństwa Peugeot 2008 . Potwierdzeniem zaawansowania w tej dziedzinie są:
-  tempomat z ogranicznikiem prędkości,
- ESP ( łączący system kontroli trakcji ASR, kontrolę stabilności CDS, system wspomagania hamowania awaryjnego AFU oraz elektroniczny rozdzielacz siły hamowania EBD) ,
-  parametry hamowania zapewnione przez hamulce tarczowe wszystkich czterech kół
-  sześć poduszek powietrznych ( dwie czołowe , dwie boczne i dwie kurtyny )
-  trzy punkty kotwiczenia dla fotelików typu Isofix .

Peugeot 2008 korzysta również za pośrednictwem doświadczenia marki z nowoczesnych i zaawansowaych usług w zakresie bezpieczeństwa w razie incydentu, jak System Peugeot Connect SOS & Assistance, który pozwala na zlokalizowanie pojazdu oraz nawiązanie łączności z jednostkami mogącymi udzielić właściwej pomocy. Z drugiej strony , konstrukcja kabiny i deski typu Peugeot i-Cockpit Peugeot pozycjonuje kierowcę w sposób ergonomiczny. Kierowca jest zintegrowany z samochodem i ma natychmiastowy oraz intuicyjny dostęp do wszystkich elementów sterujących pojazdem. Warto przypomnieć, iż deska rozdzielcza typu Peugeot i- Cockpit składa się z niewielkiej kierownicy multifunkcyjnej, regulowanej na wysokość i głębokość,  zegarów w polu widzenia drogi i 7''ekran dotykowego.

 

źródło: Peugeot

Komentarze