wyróżniając tym samym najlepsze produkty rynku FMCG. Była to już trzecia edycja konkursu, który jest jednym z najważniejszych wydarzeń polskiej branży FMCG. W kategorii Samochód Kupca – pierwsze miejsce i Złoty Paragon otrzymała Dacia Dokker Van.
Trzecia edycja konkursu organizowanego przez miesięcznik HURT & DETAL spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem wśród uczestników! Do rywalizacji o „Złote Paragony” stanęło ponad
430 produktów w 60 kategoriach. Do konkursu mogły nieodpłatnie przystąpić wszystkie produkty, które znajdowały się na półkach sklepowych w ubiegłym roku. Dodatkowo – oprócz kategorii produktowych – nagrodzono również firmy, które według Kupców posiadają najlepsze usługi skierowane do handlu detalicznego. Ponadto wręczono 4 statuetki w kategoriach: osobowość handlu i dystrybucji, promocja polskiej żywności, promocja systemów jakości oraz innowacja i kreatywność.
Konkurs przebiegał pod nadzorem Instytutu Badawczego TNS Polska. Badanie przeprowadzono na próbie 623 prawidłowo wypełnionych ankiet.
W kategorii Samochód Kupca – pierwsze miejsce i Złoty Paragon otrzymała Dacia Dokker Van.
Dacia Dokker Van to niezawodna furgonetka zapewniająca jedne z największych możliwości ładunkowych spośród samochodów z tego segmentu: ładowność do 750 kg, przestrzeń ładunkową o pojemności od 3,3 m3 do 3,9 m3, a dzięki pomysłowym możliwościom zmiany konfiguracji wnętrza umożliwia przewóz towarów o długości nawet do 3,11 m. Dacia Dokker Van jest odpowiedzią na wszystkie wymagania przedsiębiorców, przedstawicieli rzemiosła i handlu.
źródło: Renault
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.