X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

W firmie najlepszy jest praktyczny

2013-01-20
Strona główna -> Peugeot -> 208

W firmie najlepszy jest praktyczny

Z początkiem nowego roku zwiększy się zainteresowanie kupujących nowymi samochodami, m.in. ze względu na liczne promocje i wyprzedaże rocznika.

Również w biznesie pierwsze miesiące realizacji kolejnego budżetu to okazja na zakup nowego auta, czy wymianę floty w firmie.


Zbliżający się wielkimi krokami koniec roku to czas niewątpliwie pracowity dla firm. Zarówno małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Wiąże się bowiem w biznesie z zamykaniem projektów, podsumowywaniem sezonu, dokonywaniem obliczeń, ale i planowaniem roku nadchodzącego. W wielu planach finansowych bierze się za pewne pod uwagę również zakup nowych aut, czy zmianę dotychczasowej floty.


W tym roku, z racji zdjęcia z przedsiębiorców obowiązku płacenia podwójnego podatku dochodowego, nie powinno dochodzić już do nagłych zakupów samochodów. Pogłębia się też kryzys motoryzacyjny na rynku europejskim. Nadal istnieją jednak w firmach potrzeby wymian starzejących się samochodów lub zakupy dla potrzeb nowo otwieranych działalności. W odpowiedzi na tę sytuację można spodziewać się wielu promocji i ofert lepiej dopasowanych do klientów firmowych.


Mały znaczy praktyczny. Obok decyzji dotyczących najkorzystniejszych form finansowania największą rolę w procesie zakupowym samochodu odgrywa wybór konkretnej marki i modelu. Firmy, jak wszyscy potencjalni klienci planujący zakup nowego pojazdu, szczególną uwagę zwracają na cenę, koszty utrzymania, a więc części eksploatacyjnych i spalania, a także częstotliwość dokonywania koniecznych przeglądów. Na drugim planie pozostają, choć nadal wydają się być dość istotne, stylistyka, komfort i bezpieczeństwo podróży, czy użyteczność  przestrzeni wnętrza.


Z najnowszych badań przeprowadzonych przez Homo Homini wynika, że jednymi z najchętniej kupowanych aut firmowych pozostają samochody małe i kompaktowe. Przedstawiciele polskich mikro, małych i średnich firm najczęściej jeżdżą samochodami osobowymi o wartości do 50 tys. zł netto. Służą one przede wszystkim handlowcom, przedstawicielom, marketingowcom potrzebującym praktycznego pojazdu do miasta. Coraz popularniejsze są też wśród młodych biznesmenów, są bowiem bogato wyposażone, zapewniają coraz wyższy komfort podróży i niezłe osiągi, przy jednoczesnym zachowaniu nacisku na niskie spalanie i ekologię.


Popularnym przedstawicielem segmentu A, bardzo chętnie kupowanym przez firmy, jest dostępny na Polskim rynku od lutego tego roku Fiat Panda trzeciej generacji. Choć wciąż w sprzedaży pozostaje produkowana w Polsce Panda Classic, dostępna już od 28 900 zł brutto. Na ten moment jest ona liderem w wynikach sprzedaży. - Zamiana czołowego miejsca w segmencie A na Nową Pandę jest  tylko kwestią czasu, gdyż na koniec tego roku poprzedni model przestanie być produkowany, a nowy z co najmniej takim samym wyposażeniem a ponadto dłuższy, szerszy i wyższy od swojego poprzednika, w zmienionym nadwoziu, pozostaje nadal konkurencyjny w segmencie samochodów małych - mówi Waldemar Płótniak, dyrektor sprzedaży z Auto-Centrum, dealera aut marek Fiat, Alfa Romeo i Lancia. Nowa Panda dostępna jest w trzech wersjach silnikowych (dwóch benzynowych i jednym dieselu), a jego ceny zaczynają się od 31 590 zł brutto. W rankingu najlepszych aut flotowych Fleet Derby 2012 Panda wybrana została najbardziej praktycznym samochodem flotowym w segmencie A.

« < 1 2 > »

Komentarze