X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

VW Passat Altrack dane techniczne i spalanie

2012-04-14
Strona główna -> Volkswagen -> Passat Altrack

Od 140 do 210 KM. Dwa silniki benzynowe tego Volkswagena dysponują mocą 118 kW/160 KM (pojemność 1,8 l) i 155 kW/210 KM (pojemność 2,0 l); silniki wysokoprężne z pojemności skokowej 2,0 litra rozwijają moc 103 kW/140 KM i 125 kW/170 KM. Oba TDI są oferowane seryjnie jako wersje BlueMotion Technology (BMT), zatem z systemami Start-Stop i odzyskiwania energii podczas hamowania. Tryb rekuperacji posiadają także wszystkie modele benzynowe.

Wersje 170 i 210 KM seryjnie jako 4MOTION.Najmocniejsze wersje Passata Alltrack – TDI 170 KM i TSI 210 KM – opuszczają zakłady w Emden ze stałym napędem na wszystkie koła 4MOTION i dwusprzęgłową przekładnią DSG. Dla Passata Alltrack o mocy 140 KM (TDI) Volkswagen oferuje napęd na wszystkie koła jako opcję.

Poniżej 6 litrów na 100 km. O efektywności silników Passata Alltrack także z inteligentnie sterowanym napędem na wszystkie koła 4MOTION świadczą wartości spalania jednostek TDI: wersja 140 KM zużywa średnio 5,7 l/100 km (emisja CO2 150 g/km), wariant 170 KM spala 5,9 l/100 km (155 g/km CO2). Również silniki benzynowe – także z bezpośrednim wtryskiem – są efektywne. TSI 160 KM zużywa średnio 7,7 litra benzyny na 100 km, TSI rozwijający moc 210 KM – 8,5 l/100 km.

Zestawienie wszystkich kombinacji napędów:
Seryjny napęd na przednią oś

  • 1.8 TSI – 118 kW/160 KM (6-biegowa)
  • 2.0 TDI – 103 kW/140 KM (6-biegowa, BMT)

Seryjny napęd na wszystkie koła 4MOTION

  • 2.0 TSI – 155 kW/210 KM (6-biegowa DSG)
  • 2.0 TDI – 125 kW/170 KM (6-biegowa DSG, BMT)

Opcjonalny napęd na wszystkie koła 4MOTION

  • 2.0 TDI – 103 kW/140 KM (6-biegowa, BMT)

Dwa silniki benzynowe z bezpośrednim wtryskiem i mocą 160 KM i 210 KM

1.8 TSI o mocy 118 kW/160 KM. Silnik 1.8 TSI rozwija maksymalną moc 118 kW/160 KM w zakresie 4.500 – 6.200 obr./min. Maksymalny moment obrotowy 250 Nm jest dostępny między 1.500 a 4.200 obr./min. Już z tą „podstawową” jednostką napędową Passat Alltrack rozwija prędkość 210 km/h, a na przyspieszenie od 0 do 100 km/h potrzebuje tylko 8,9 sekundy. Ważniejsza jest jednak elastyczność, czyli przyspieszenie od 80 do 120 km/h na 6. biegu: Passatowi Alltrack z tą wersją silnika zajmuje to 11,5 sekundy, co świadczy o doskonałym przebiegu momentu obrotowego 1,8-litrowego silnika z turbodoładowaniem. Dynamika połączona jest z niewielkim średnim zużyciem paliwa, wynoszącym 7,7 l/100 km (180 g/km CO2). Przy pojemności zbiornika 70 litrów otrzymujemy teoretyczny zasięg na jednym baku ponad 900 km. Maksymalna masa przyczepy z hamulcem najazdowym przy 8-procentowym pochyleniu wynosi w przypadku tej wersji 1.700 kg.

2.0 TSI o mocy 155 kW/210 KM. Ta jednostka TSI uzyskuje maksymalną moc 155 kW między 5.300 a 6.200 obr./min. Maksymalny moment obrotowy 280 Nm jest dostępny od 1.700 do 5.200 obr./min. Napędzany zawsze na wszystkie koła Passat Alltrack 2.0 TSI rozwija prędkość 212 km/h. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje mu 7,8 sekundy. Seryjnie montowana jest w tym modelu 6-biegowa DSG. Najmocniejszy Passat Alltrack zużywa średnio 8,5 l/100 km paliwa (199 g/km CO2) i może holować przyczepę o masie 2.200 kg (z hamulcem, przy pochyleniu 8 procent).

« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Komentarze