Volvo utrzymało pierwsze miejsce w segmencie premium

w I kwartale 2012 roku. Pomogło w tym wprowadzenie do oferty bankowozów.

Po zakończeniu pierwszego kwartału 2012 roku napływają pozytywne informacje, zarówno z całego polskiego rynku motoryzacyjnego, jak i segmentu Premium. W tym czasie cały rynek odnotował wzrost sprzedaży o ponad 12%, a segment Premium o 36%.

1359 sprzedanych aut pozwoliło Volvo na zajęcie pierwszego miejsca w segmencie Premium i utrzymanie wysokiego udziału w całym rynku – 1,8%. Tak wysoki wynik Volvo zawdzięcza bardzo dobrej sprzedaży modelu Volvo XC60 oraz wprowadzeniu do oferty pojazdów specjalnych – bankowozów typu C.

Wprowadzenie do oferty bankowozów, ale również znakomita sprzedaż modelu XC60, to klucz naszego tegorocznego dobrego startu. Jednak nie osiągnęlibyśmy tego bez ścisłej współpracy z naszą siecią dealerską. Dzięki temu kolejny kwartał jesteśmy na pierwszy miejscu w segmencie Premium – powiedział Arkadiusz Nowiński, Prezes Volvo Auto Polska

Najbliższe plany
Rozbudowa sieci dealerskiej i wprowadzenie do oferty nowego Volvo V40 – to główne cele Volvo na najbliższe miesiące br.

Mamy nadzieję, że nowe inwestycje dealerów Volvo oraz tegoroczne premiery, w tym nowe Volvo V40, pozwolą nam utrzymać pierwsze miejsce w segmencie Premium w całym 2012 roku – skomentował Arkadiusz Nowiński.

* Audi, BMW, Mercedes, Volvo

 

źródło: Volvo

Michał Kiermanowicz
Michał Kiermanowicz

Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.

Artykuły: 3209

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *