którego dowodem jest liczba 27 000 zamówień złożonych w niespełna dwa miesiące po wejściu na rynek. Jest to o połowę więcej niż zakładano.
Na polskim rynku dwieścieósemka zadebiutowała podczas akcji Dni Otwartych, które miały miejsce 10-13 maja br. W ciągu 4 dni polskie salony Peugeot odwiedziło blisko 11 000 osób, z których 1 300 skorzystało z jazdy próbnej modelem 208 . Od daty wprowadzenia na rynek do końca maja, czyli w ciągu trzech tygodni w sieci Peugeot w Polce przyjęto ponad 600 zamówień na ten model.
Tomasz Chodkiewicz, Dyrektor Handlowy Peugeot Polska: „Cieszymy się, że nasz nowy model podoba się klientom, wzbudza nie tylko zainteresowanie czysto handlowe, ale i silne emocje. Najlepiej sprzedaje się wersja Active, czyli II poziom wyposażenia, a na drugim miejscu jest najbogatsza wersja Allure. Chciałem przypomnieć, iż cena podstawowa wynosi 39 900 zł, natomiast nasi klienci najchętniej wybierają wersje o wyższym wyposażeniu i średniej cenie powyżej 55 000 zł. Nie ukrywam, że liczymy, iż 208 zostanie lokomotywą naszej sprzedaży w bieżącym roku. Na razie w tym niezwykle konkurencyjnym segmencie radzi sobie doskonale i uważamy jej debiut na polskim rynku za bardzo udany i obiecujący. Jesteśmy na najlepszej drodze do realizacji naszej strategii w segmencie małych samochodów. Oby tak dalej…..”
źródło: Peugeot
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.