Co więcej, od 33 miesięcy marka pozostaje liderem miesięcznych zestawień sprzedaży samochodów osobowych w Polsce.
Najpopularniejszym modelem w Polsce w 2011 roku była ŠKODA Octavia. Zdecydowało się na nią 18 514 nowych nabywców. Średnia moc sprzedanej w minionym roku ŠKODY to 105 KM, a najchętniej wybierany kolor – srebrny.
Na ubiegłoroczny sukces ŠKODY złożyło się wiele czynników. Kluczową rolę odegrała z pewnością dobrze przygotowana oferta, która idealnie wpisała się w oczekiwania klientów. Decydowali się oni na samochody ŠKODY zarówno w wersjach z silnikami benzynowymi, jak i jednostkami diesla.
Wśród nabywców znaleźli się klienci indywidualni i instytucjonalni, co potwierdza niezaprzeczalnie, że modele marki ŠKODA doskonale nadają się do celów prywatnych, jak i służbowych. Nie bez znaczenia była również możliwość zamówienia dedykowanych instalacji LPG, które ze względu na rosnące ceny paliw, zyskują coraz większą popularność wśród klientów. W 2011 roku, w porównaniu z 2010 r., zanotowano ponad 80% wzrost sprzedaży samochodów ŠKODA zasilanych LPG.
źródło: Skoda
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.