Ten jeden z najpojemniejszych i najbardziej atrakcyjnych cenowo modeli w segmencie wybrało aż 5902 Klientów.
Kluczowy dla kombi jest bagażnik i w tej kwestii ŠKODA Octavia Combi zdecydowanie ma się czym pochwalić.
Oferuje ona pojemność od 610 do 1740 l, co stawia Octavię Combi w ścisłej czołówce segmentu. Przewaga tego modelu to nie tylko wielkość przestrzeni bagażowej, ale też wyjątkowa łatwość i wygoda efektywnego jej zagospodarowania: kanapę można złożyć jednym przyciskiem, a dodatkowo po złożeniu oparcia przedniego fotela można wewnątrz przewozić przedmioty o długości nawet 2,92 m.
W bagażniku Octavii znajdziemy też szereg rozwiązań Simply Clever: regulowana, wielofunkcyjna podłoga bagażnika daje większe możliwości organizacji tej przestrzeni, a dzięki schowkowi pod tylną półką możemy wygodnie przewozić niewielkie przedmioty.
Klienci mogą również zamówić dodatkową siatkę, która zapobiega przedostawaniu się przedmiotów z bagażnika do kabiny, cztery rozkładane haki do zawieszania siatek z zakupami oraz wyjmowaną listwę do mocowania przedmiotów.
Kolejnym przemyślanym rozwiązaniem jest dwustronna mata podłogowa, która z jednej strony wykończona jest wysokiej jakości wykładziną (sprawdza się na co dzień, zapewnia komfort i dobry wygląd), a z drugiej – nieprzemakalnym, łatwo zmywalnym materiałem (w sam raz do przewożenia zabłoconych butów turystycznych, doniczek z kwiatami czy też oblepionych śniegiem butów narciarskich).
ŠKODA Octavia Combi to również bogate wyposażenie i szeroka gama jednostek napędowych oraz możliwość wyboru napędu 4×4 lub usportowionej wersji RS. Wszystko to sprawia, że Octavia Combi jest samochodem bardzo uniwersalnym, który jest w stanie zaspokoić potrzeby wielu Klientów. Dzięki promocyjnym Pakietom Amazing, dostępnym dla wersji Active, Ambition i Elegance, w skład których wchodzą często wybierane opcje, zakup ŠKODY Octavia Combi jest jeszcze bardziej atrakcyjny!
źródło: Skoda
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.