Kulminacyjnym punktem podkreślającym obecność SKODY w tym wielkim wydarzeniu sportowym, był moment przekazania statuetki do rąk zwycięzcy Tour de France, którym w tym roku został Cadel Evans. Trofeum wręczył mu Jürgen Stackmann, członek zarządu SKODY, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.
„Jesteśmy dumni, że mogliśmy wspierać to fantastyczne wydarzenie sportowe już po raz ósmy z rzędu”, podkreślił Stackmann. “Te trzy tygodnie były niesamowite, i to pod każdym względem. To był jeden z najbardziej emocjonujących wyścigów wokół Francji, zawodnicy dawali z siebie wszystko i dlatego walka toczyła się niemal do samego końca. Ogromne zainteresowanie kibiców to dowód na to, że Tour de France wciąż jest jednym z najbardziej popularnych widowisk sportowych na świecie. Dla SKODY wyścig był doskonałą okazją do tego, by pokazać się miliardom widzów z różnych krajów, a także by wzmocnić świadomość i wizerunek marki”.
300 samochodów z całego portfolio SKODY, od Fabii po Superba, służyło zawodnikom grup kolarskich, jak i reprezentantom międzynarodowych mediów. SKODA zaangażowała się również w ceremonię finałową, która odbyła się na paryskich Polach Elizejskich. Statuetkę przeznaczoną dla zwycięzcy wyścigu, którą czescy rzemieślnicy wykonali ręcznie ze szkła, zaprojektował Szef Designu SKODY, Jozef Kabaň.
Razem z hokejem na lodzie, kolarstwo jest jednym z głównych filarów strategii sponsorskiej marki SKODA.
źródło: Skoda
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.