Seat Exeo ST od Je Design

Je Design przygotował dwie wersje Seata według swojej wizji. Oba samochody znacznie różnią się od siebie mocą, jednak wygląd i ogólne założenie pozostało bez zmian. Samochody miały mieć sportowy wygląd, jednocześnie zachowując luksusowe wnętrze. Niemieckim projektantom zdecydowanie udało się osiągnąć wyznaczony cel.

Słabsza wersja stuningowanego Seata Exeo ST ma silnik TDI o pojemności 2000 cm3. Po modyfikacjach uzyskano wzrost mocy o ponad 20 procent – ze 170 KM do 205 KM. Maksymalny moment obrotowy także uległ zmianie. Po tuningu wzrósł on z 350 Nm do 385 Nm. Firma stworzyła także drugą wersję Seata, który został wyposażony w jednostkę napędową TSFI o mocy 270 KM i maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 390 Nm.

Sportowy wygląd Seata mają zapewnić takie elementy, jak przedni spoiler, osłona chłodnicy, która została pozbawiona logo producenta, boczne listwy oraz niewielki tylny spoiler. Jeżeli chodzi o tył pojazdu, wzrok przyciągną dwa sportowe tłumiki (średnica 80 mm) z podwójnymi rurami wydechowymi, wykonanymi ze stali nierdzewnej. Modyfikacja ta zapewniła Seatowi donośny dźwięk. W Exeo ST postanowiono skrócić sprężyny zawieszenia, co w efekcie obniżyło samochód o 35 mm. Samochód posiada 19 calowe felgi, pokryte grafitem i srebrnymi wykończeniami.

Zaglądając do środka samochodu można odnieść wrażenie, że jest to zupełnie inny pojazd. Seat Exeo ST zyskał luksusowe wnętrze dzięki fotelom wykonanym z wysokiej jakości skóry Elegance o wartości 1599 Euro. Kilka innych elementów również zostało pokrytych tym  materiałem. Je Design chce, aby klient mógł dopasować kokpit do własnych potrzeb, dlatego bez żadnych dopłat może zaoferować dowolną kolorystykę skóry. W przypadku życzenia klienta, firma może też wyszyć dowolne logo na oparciu fotela.

Firma tuningowa Je Design chciała, aby jazda Seatem Exeo ST w żaden sposób nie męczyła kierowcy. W tym celu zastosowano ogrzewane fotele i system masażu, który ma aż dwanaście funkcji, a jego cicha praca nie przeszkadza w podróży.

 

Mototarget.pl

Michał Kiermanowicz
Michał Kiermanowicz

Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.

Artykuły: 3285

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *