Tuner wyposażył Caymana w nowy przedni spoiler, zmienione nakładki na lusterka zewnętrzne oraz 21-calowe obręcze aluminiowe. Z tyłu znalazło się z kolei niewielkie “skrzydło” przymocowane na stałe do tylnej pokrywy, a pod nim umieszczono podwójną końcówkę układu wydechowego. Producent zastosował też zmodyfikowane wloty powietrza do silnika oraz zmieniony dyfuzor zintegrowany z tylnym zderzakiem.
W przypadku wnętrza producent oferuje ekskluzywną tapicerkę skórzaną, karbonowe wstawki dekoracyjne, sportową kierownicę, aluminiowe pedały i specjalne dywaniki podłogowe ze skórzaną lamówką.
Porsche Cayman przygotowane przez firmę TechArt zostało też obniżone o 35 mm za sprawą nowych sportowych sprężyn, natomiast pod maską może pracować jeden z dwóch standardowych silników: 2,7-litrowy silnik sześciocylindrowy o mocy 275 KM, który pozwala rozpędzić auto od 0 do 100 km/h w 5,7 sekundy oraz 3,4-litrowy, generujący 325 KM i rozpędzający auto do 100 km/h w 5 sekund.
źródło: Techart/Mototarget
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.