Zmiany wprowadzone w nowym Coupe mają swoje odzwierciedlenie także w wersji Cabriolet. Lekki stelaż dachu, wykorzystujący m.in. stopy magnezu, obniża masę samochodu, zwiększa jego dynamikę i komfort oraz redukuje zużycie paliwa.
Pod tylną pokrywą 911 Carrera Cabrio pracuje 3,4-litrowy silnik typu bokser o mocy 350 KM, którego siła jest przenoszona na tylne koła przez siedmiobiegową przekładnię manualną. Porsche 911 Carrera S z otwartym nadwoziem wyposażona jest natomiast w sześciocylindrowy silnik 3,8 l o mocy 400 KM. Tu także seryjnie montowana jest siedmiobiegowa przekładnia manualna. W opcji oferowana jest dwusprzęgłowa przekładnia Porsche (PDK).
Nowa Carrera Cabriolet pojawi się w Polsce 3 marca 2012 roku. Ceny 911 Carrera Cabriolet rozpoczynają się od 119 082 euro; wersja podstawowa Carrera S Cabriolet będzie kosztować 136 001 euro (cena obejmuje 23 proc. VAT).
Mototarget.pl
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.