Porsche 911 Turbo i Turbo S oficjalnie

które zostaną oficjalnie zaprezentowane podczas wrześniowego salonu samochodowego we Frankfurcie.

 W przypadku obu modeli zastosowano sześciocylindrową jednostkę benzynową 3,8 l z turbosprężarką i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Silnik produkuje 520 KM w wariancie Turbo i 560 KM w Turbo S i współpracuje z siedmiobiegową przekładnią dwusprzęgłową PDK oraz systemem auto start/stop. Producent deklaruje, że średnie spalanie zostało zredukowane o 16% do zaledwie 9,7 litra na 100 kilometrów.

Porsche 911 Turbo wyposażone w pakiet Sport Chrono przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,2 sekundy, natomiast odmiana S jest szybsza o 0,1 sekundy. W obu przypadkach prędkość maksymalna wynosi 318 km/h.

W porównaniu z modelem Carrera 4, długość nowych propozycji Porsche wzrosła o 40 mm do 4490 mm, a szerokość o 28 mm do 1878 mm. Wersje Turbo wyróżniają się też 20-calowymi obręczami aluminiowymi, a w odmianie S producent zastosował dodatkowo reflektory stworzone w całości w oparciu o diody LED.

Oprócz tego, nowe 911 Turbo i Turbo S otrzymały układ czterech skrętnych kół, elektrycznie regulowany spoiler przedni oraz wysuwane tylne skrzydło. Wszystkie te zabiegi pozwoliły uzyskać czas okrążenia północnej pętli toru Nurburgring na poziomie 7 minut 30 sekund (Turbo S).

Samochody pojawią się na rynku już we wrześniu. Wariant Turbo będzie kosztował w Niemczech 162 055 euro, a odmiana Turbo S przynajmniej 195 256 euro.

 

źródło: Porsche / Mototarget

Michał Kiermanowicz
Michał Kiermanowicz

Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.

Artykuły: 3210

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *