X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Peugeot 2008

2013-03-02
Strona główna -> Peugeot -> 2008

Gama wydajnych jednostek napędowych. Lekka konstrukcja, aerodynamiczna sylwetka oraz szeroka gama jednostek napędowych umożliwia ograniczenie zużycia paliwa (od 3,8 l/100 km) oraz emisji CO2 (od 98 g/km). Dzięki bogatemu doświadczeniu Grupy PSA oraz innowacyjnym rozwiązaniom technologicznym, takim jak system Stop & Start w silnikach benzynowych, rodzinie silników wysokoprężnych e-HDi czy nowej generacji trzycylindrowych silników benzynowych, model 2008 udanie łączy dbałość o środowisko z osiągami, co pozwala mu pretendować do miana lidera w swoim segmencie.

Trzycylindrowy silnik benzynowy nowej generacji. Zbudowany przez Grupę PSA nowy silnik trzycylindrowy udowodnił już swą wydajność paliwową oraz niski poziom emisji CO2. Jednostka ta jest jednak również bardzo lekka i kompaktowa – w przypadku wersji1,2 VTi jest o 21 kg lżejsza od czterocylindrowego silnika o porównywalnej mocy.

System Stop & Start we wszystkich wersjach:benzynowe silniki e-VTi oraz wysokoprężne jednostki e-HDi. Technologia ta zadebiutowała udanie w modelach 508 oraz 308 z silnikami wysokoprężnymi e-HDi, a następnie trafiła do 208. Dziś, dzięki dostępnym w Peugeot 2008 silnikom e-VTi, klienci mogą korzystać z niej również w wersjach benzynowych. System Stop & Start może być stosowany zarówno w silnikach benzynowych, jak i wysokoprężnych. Pozwala on oszczędzić paliwo, poprawia wygodę użytkowania samochodu i dostępny jest obecnie w sześciu na dziewięć jednostek napędowych modelu 2008. Najbardziej przyjazny środowisku silnik benzynowy 1,2 e-VTi w duecie z przekładnią automatyczną emituje zaledwie 99 g CO2 na kilometr, a poziom emisji w jednostkach wysokoprężnych zaczyna się już od 98g/km.


Nowe, turbodoładowane silniki trzycylindrowe. Kilka miesięcy po debiucie rynkowym, gama silników dostępnych w modelu 2008 wzbogaci się o turbodoładowaną, trzycylindrową jednostkę benzynową. Dostępne będą dwie jej wersje – 1,2 e-THP (110 KM) oraz 1,2 e-THP (130 KM) – oferujące szeroki zakres mocy oraz wysokie wartości momentu obrotowego (odpowiednio 205 oraz 230 Nm).
Za sprawą swojej niezwykle nowoczesnej konstrukcji, silnik 1,2 e-THP jest o 12 kg lżejszy od czterocylindrowej jednostki spalinowej o podobnej mocy i generuje o 45 % wyższy moment obrotowy i to pomimo zastosowania dodatkowych podzespołów: turbosprężarki i rozbudowanego układu chłodzenia. Ponadto nowy silnik zużywa od 15 do 20 % mniej paliwa (w zależności od wersji).

Peugeot 2008 w Polsce. Model 2008 zostanie wprowadzony na rynek polski w czerwcu 2013 roku. Ceny nie są jeszcze znane.

Pokładowy system łączności – Peugeot Connect Apps. Jako lider w zakresie usług transportowych, marka Peugeot wykorzystała swoją bogatą wiedzę i doświadczenie, aby stworzyć nową generację usług komunikacyjnych, które ułatwiają codzienne życie zmotoryzowanych. Peugeot Connect Apps to szybko i sprawnie działający system Plug & Play, wykorzystujący technologię 3G. Działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, we wszystkich 17 krajach z odpowiednią infrastrukturą, i nie wymaga uiszczenia żadnych dodatkowych opłat roamingowych. Dzięki Peugeot Connect Apps kierowca może swobodnie się poruszać nawet w nieznanym sobie otoczeniu. Ma bowiem pełen dostęp do informacji o ruchu drogowym, wolnych miejscach parkingowych, atrakcjach turystycznych, warunkach pogodowych czy najpopularniejszych lokalizacjach (POI). Obsługa systemu jest tak prosta i intuicyjna, że nawet ustawienie nawigacji nie wymaga wykonania zbyt wielu czynności. System pracuje w dwóch trybach – w czasie postoju kierowca ma dostęp do wszystkich funkcji, z kolei w czasie jazdy ze względów bezpieczeństwa dostęp do nich jest ograniczony. Ponadto pewne aplikacje mogą być używane jedynie podczas postoju.

« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Komentarze