X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Peugeot 2008

2013-03-02
Strona główna -> Peugeot -> 2008

System Grip Control dla poprawy trakcji. Opatentowany przez Grupę PSA system Grip Control optymalizuje trakcję w warunkach ograniczonej przyczepności. Bardzo pomocny okazuje się również 16-centymetrowy prześwit, zaawansowany układ kontroli trakcji oraz opony M+S, które montuje się na przykuwających uwagę swoim stylem obręczach.


Funkcjonalny i wszechstronny system Grip Control dostosowuje charakterystykę pracy do warunków drogowych, oddziałując na koła przedniej osi, dzięki czemu kierowca zachowuje pełną kontrolę nad pojazdem. Przy pomocy pokrętła na konsoli środkowej kierujący może w każdej chwili przejść z trybu standardowego do opcji Śnieg, Off-Road, Piasek lub ESP Off. W modelu 2008, system Grip Control dostępny jest z dwoma rozmiarami opon – 215/60 R16 oraz 205/50 R17.

System Park Assist – aby parkowanie było przyjemnością. Dzięki automatyzacji manewrów parkingowych poruszanie się kompaktowym 2008 po mieście jest niezwykle proste. Po włączeniu systemu kierowca na ekranie dotykowym wybiera żądany manewr – parkowanie równoległe po lewej lub prawej stronie drogi. Za pomocą ultradźwięków system wyszukuje najbliższe dostępne miejsce parkingowe, a następnie automatycznie parkuje samochód. Jedyną rolą kierującego jest wówczas obserwacja otoczenia pojazdu. Wyjazd z miejsca parkingowego jest równie prosty. Wystarczy ponownie uruchomić system i wybrać odpowiednią komendę. Dzięki wsparciu funkcji Hill Assist opcja działa również na pochyłych odcinkach dróg. Park Assist dostępny jest ze wszystkimi wersjami silnikowymi poza 1,4 e-HDi (68 KM) oraz 1,2 VTi (82 KM) z pięciostopniową przekładnią manualną.

Najwyższy poziom bezpieczeństwa czynnego, biernego oraz pokolizyjnego. Podstawą bezpieczeństwa jest kierowca, który wygodnie siedzi i pewnie czuje się w swoim samochodzie. Intuicyjne rozmieszczenie zegarów, wyświetlaczy i przełączników w kabinie modelu 2008 zostało podporządkowane tej idei. Ergonomię wnętrza znakomicie oddaje niewielkie, poręczne koło kierownicy, zapewniające łatwość i precyzję prowadzenia modelu 2008. Panel zegarów umieszczony niemal na linii oczu skraca czas, na jaki kierowca musi oderwać wzrok od drogi, żeby odczytać informacje na wskaźnikach. Duży, siedmiocalowy ekran dotykowy, który znajduje się pod ręką kierującego, nie wymaga wprowadzania zbyt wielu komend do swobodnej obsługi zestawu audio czy nawigacji. Wygodę podróżowania zapewniają także tempomat z ogranicznikiem prędkości, odpowiednie nastawy zawieszenia oraz długa lista dostępnego wyposażenia dodatkowego. Model 2008 stwarza kierowcy bardzo przyjazne środowisko pracy, łącząc wysoki poziom bezpieczeństwa z prostotą obsługi i dynamiką jazdy.


Wszystkie wersje modelu 2008 standardowo wyposażone są w ESP, który można wyłączyć przy prędkościach poniżej 50km/h. Układ ten obejmuje system zapobiegający poślizgowi kół (ASR), układ kontroli stabilności (CDS), system wspomagania nagłego hamowania (EBA) oraz układ elektronicznego rozdziału siły hamowania (EBFD). Dla osiągnięcia najlepszych efektów systemy te zostały dostosowane do współpracy z różnymi wersjami silnikowymi. Przy przedniej osi możliwe są więc wentylowane tarcze w dwóch rozmiarach – 266 × 22 mm oraz 283 × 26 mm (w najmocniejszych wersjach). Z tyłu pojazd posiada tarcze pełne o wymiarach 249 × 9 mm.

« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Komentarze