Co ich łączy, pasjonuje i wzbudza emocje. Jedna z najstarszych i najpowszechniejszych gier zespołowych na świecie jest ucieleśnieniem sportowej rywalizacji i zespołowej współpracy. Opel zaś jest marką, która od lat wiąże się z tą dyscypliną, dając dowód na to jak istotne są dla niej wartości niesione przez tę pełną pasji i współzawodnictwa grę.
Myśląc o klubowej, europejskiej piłce nożnej nie sposób pominąć marki z Russelsheim, która przez dekady była sponsorem i partnerem wielu drużyn i organizacji piłkarskich. Do 2002 r. niemiecki producent samochodów był uważany za największego i odnoszącego najbardziej doniosłe sukcesy sponsora sportu, w tym futbolu, w całej Europie. W latach 90-tych wspierał między innymi międzynarodowe federacje piłki nożnej FIFA i UEFA, jak również był partnerem renomowanych klubów, takich jak Bayern Monachium, AC Milan czy Paris Saint-Germain. Obecnie logo z błyskawicą zdobi m.in. koszulki zawodników klubu Galatasaray Istanbul, z którym marka związała się w tym sezonie. Opel jest także partnerem niemieckich zespołów Fortuna Dusseldorf, Bayer Leverkusen, SC Freiburg i FSV Mainz, holenderskiego Feyenoord Rotterdam, z którym współpraca datuje się na lata 80-te ubiegłego wieku, a także polskiej drużyny Piast Gliwice.
Ale klejnotem w koronie piłkarskich dokonań tego producenta samochodów jest bez wątpienia finalista tegorocznych rozgrywek Ligii Mistrzów – Borussią Dortmund. Naturalnie niebagatelne znaczenie w tym partnerstwie odgrywa ścisła współpraca z polskimi asami BVB09 – Robertem Lewandowskim, Łukaszem Piszczkiem i Jakubem Błaszczykowskim, dzięki którym serca polskich kibiców z pewnością są po stronie zawodników grających w żółto-czarnych strojach.
Polską trójkę można także zobaczyć w specjalnie przygotowanej z ich udziałem reklamie Opla, jaka emitowana jest na ekranach naszych telewizorów. Ale nie lada gratką będzie z pewnością podziwianie ich umiejętności podczas tegorocznego finału Ligii Mistrzów, jaki zostanie rozegrany w najbliższą sobotę 25 maja na stadionie Wembley w Londynie. Szczęśliwi posiadacze biletów zasiądą na trybunach słynnej areny, by podziwiać starcie dwóch niemieckich gigantów – Borussi Dortmund i Bayernu Monachium. Pozostali z przyjemnością zajmą miejsca przed ekranami telewizorów i licznymi projektorami w miejscach specjalnie przygotowanych do przeżywania i kibicowania finalistom UEFA Champions League. Mecz o puchar w najbardziej prestiżowych rozgrywkach klubowych w Europie będzie można obejrzeć już w najbliższą sobotę wieczorem. Jego transmisję przeprowadzą najważniejsze stacje telewizyjne, a początek zapowiedziano na godzinę 20.30. Mamy, zatem nadzieję, że będą Państwo kibicować polskim asom i ich partnerom grającym w barwach BVB09, których z całych swych sił wspiera Opel.
Zapraszamy!
źródło: General Motors
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.