2013-05-30
BMW X5 xDrive30d:sześciocylindrowy rzędowy silnik Diesla z technologią BMW TwinPower Turbo (turbosprężarka o zmiennej geometrii, bezpośredni wtrysk paliwa common rail),
- Pojemność skokowa: 2993 cm3, moc: 190 kW/258 KM przy 4000 obr./min.,
- maks. moment obr.: 560 Nm przy 1500 – 3000 obr./min.
- Przyspieszenie [0 – 100 km/h]: 6,9 sekundy,
- Prędkość maks.: 230 km/h.
- Średnie zużycie paliwa w cyklu pomiarowym UE:
- 6,2 litra/100 kilometrów,
- Emisja CO2 w cyklu pomiarowym UE: 162 – 164 g/km (w zależności od wybranych opon), standard emisji: EU6.
BMW X5 M50d: sześciocylindrowy rzędowy silnik Diesla z technologią M Performance TwinPower Turbo (trzy turbosprężarki o zmiennej geometrii, bezpośredni wtrysk paliwa common rail z wtryskiwaczami piezoelektrycznymi, maksymalne ciśnienie wtrysku 2200 barów).
- Pojemność skokowa: 2993 cm3, moc: 280 kW/381 KM przy 4000 – 4400 obr./min.,
- maks. moment obr.: 740 Nm przy 2000 – 3000 obr./min.
- Przyspieszenie [0 – 100 km/h]: 5,3 sekundy,
- Prędkość maks.: 250 km/h.
- Średnie zużycie paliwa w cyklu pomiarowym UE:
- 6,7 litra/100 kilometrów,
- Emisja CO2 w cyklu pomiarowym UE: 177 g/km, standard emisji: EU6.
źródło: BMW Group