X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowe BMW X1, rok modelowy 2012

2012-05-04
Strona główna -> BMW -> X1

BMW X1 sDrive20d EfficientDynamics Edition: czterocylindrowy rzędowy silnik dieslowski z technologią BMW TwinPower Turbo obejmującą turbosprężarkę o zmiennej geometrii, bezpośredni wtrysk paliwa common-rail z wtryskiwaczami elektromagnetycznymi (maksymalne ciśnienie wtrysku 1800 bar),
pojemność skokowa 1995 cm3, moc maksymalna 120 kW/163 KM przy 4000 obr/min, maksymalny moment obrotowy 380 Nm przy 1750 – 2750 obr/min,
przyspieszenie 0 – 100 km/h 8,3 s, prędkość maksymalna 215 km/h,
średnie zużycie paliwa 4,5 l/100km,
emisja CO2 119 g/km, norma czystości spalin Euro 5.

BMW X1 xDrive18d: czterocylindrowy rzędowy silnik dieslowski z technologią BMW TwinPower Turbo obejmującą turbosprężarkę o zmiennej geometrii, bezpośredni wtrysk paliwa common-rail z wtryskiwaczami elektromagnetycznymi (maksymalne ciśnienie wtrysku 1600 bar),
pojemność skokowa 1995 cm3, moc maksymalna 105 kW/143 KM przy 4000 obr/min, maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 1750 – 2750 obr/min,
przyspieszenie 0 – 100 km/h 9,9 s (z przekładnią automatyczną 10,1 s), prędkość maksymalna 195 km/h,
średnie zużycie paliwa 5,5 l/100km (5,4 l/100km),
emisja CO2 144 g/km (143 g/km), norma czystości spalin Euro 5.

BMW X1 sDrive18d: czterocylindrowy rzędowy silnik dieslowski z technologią BMW TwinPower Turbo obejmującą turbosprężarkę o zmiennej geometrii, bezpośredni wtrysk paliwa common-rail z wtryskiwaczami elektromagnetycznymi (maksymalne ciśnienie wtrysku 1600 bar),
pojemność skokowa 1995 cm3, moc maksymalna 105 kW/143 KM przy 4000 obr/min, maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 1750 – 2750 obr/min,
przyspieszenie 0 – 100 km/h 9,6 s (z przekładnią automatyczną 9,9 s),
prędkość maksymalna 202 km/h,
średnie zużycie paliwa 4,9 l/100km (5.0 l/100km),
emisja CO2 128 g/km (132 g/km), norma czystości spalin Euro 5.

BMW X1 sDrive16d: czterocylindrowy rzędowy silnik dieslowski z technologią BMW TwinPower Turbo obejmującą turbosprężarkę o zmiennej geometrii, bezpośredni wtrysk paliwa common-rail z wtryskiwaczami elektromagnetycznymi (maksymalne ciśnienie wtrysku 1600 bar),
pojemność skokowa 1995 cm3, moc maksymalna 85 kW/116 KM przy 4000 obr/min, maksymalny moment obrotowy 260 Nm przy 1750 – 3000 obr/min, przyspieszenie 0 – 100 km/h 11,5 s, prędkość maksymalna 190 km/h,
średnie zużycie paliwa 4,9 l/100km,
emisja CO2 128 g/km, norma czystości spalin Euro 5.

* Podane wielkości dotyczą cyklu testowego obowiązującego w państwach EU i zależą od rodzaju wybranych opon.

 

źródło: BMW Group

« < 1 2 3 4 5 > »

Komentarze



Nermin: Najsłabsza BM'ka jaką widziałem. Nie ma nic wspólnego z prawdziwymi BMW...
2012-05-04 |  20:56:13