To wniosek wypływający z reprezentatywnego badania ankietowego firmy demoskopowej TNS Emnid przeprowadzonego dla stowarzyszenia czołowych niemieckich agencji marketingowych (GPRA). Wskaźnik ten odzwierciedla nastawienie konsumentów do przedsiębiorstw ośmiu wiodących gałęzi gospodarki Niemiec. W branży motoryzacyjnej, 85 procent ankietowanych wyraziło swoje nieograniczone zaufanie do Audi.
„Zaufanie jest dla marki najtwardszą walutą i podstawą sukcesu“ – stwierdził Rupert Stadler, prezes zarządu Audi AG. „Dlatego taki dowód zaufania konsumentów postrzegamy jako potwierdzenie słuszności kierunku naszej strategii i uznanie dla codziennego trudu całej drużyny Audi.“
Badania dotyczące wskaźnika zaufania GPRA przeprowadzane są przez TNS Emnid dwa razy w roku, już od 2009. W ostatnim badaniu, instytut badał zaufanie klientów do marek i produktów w pięciu różnych kategoriach – począwszy od jakości produktu, przez podejście do klienta aż po świadomość odpowiedzialności społecznej danego przedsiębiorstwa. Z różnych gałęzi gospodarki, branża motoryzacyjna tradycyjnie cieszy się największym zaufaniem Niemców.
źródło: Audi
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.