Mitsubishi Outlander 2.0 MT Intense Plus

z benzynowym 2-litrowym silnikiem z systemem zmiennych faz rozrządu o mocy 147 KM, manualną skrzynią biegów i napędem na przednią oś. Bogato wyposażony samochód w wersji Intense Plus jest oferowany w atrakcyjnej promocyjnej cenie 101 290 zł. Ten model ma za zadanie zastąpić niezwykle popularną wersję 2.0 DID Intense Plus MT i uzupełnić ofertę, w której znajdują się już samochody z silnikami Diesla o pojemności 2.2 litra i mocy 177 KM oraz 156 KM oraz z jednostką benzynową 2,4 litra i mocy 170 KM.  

Mitsubishi Outlander – ceniony przez nabywców między innymi za nietuzinkową stylizację, przestronne i funkcjonalne wnętrze oraz znakomite własności jezdne zdobył ogromną sympatię polskich klientów i w ubiegłym roku był najczęściej wybieranym modelem z segmentu SUV. W 2010 roku sprzedano 3429 Outlanderów, z czego 61% z nich stanowiła wersja 2.0 DID Intense Plus z manualną skrzynią biegów.

W odpowiedzi na oczekiwania klientów teraz do oferty wchodzi samochód z silnikiem benzynowym o tej samej pojemności 2 litrów, nieco większej mocy – 147 KM i z takim samym bogatym wyposażeniem, jakie oferuje wersja Intense Plus. Jednocześnie cena tego pojazdu jest o około 18 700zł niższa, niż najpopularniejszej w ubiegłym roku opcji 2.0 DID Intense Plus.

Na liście standardowego wyposażenia Mitsubishi Outlandera 2.0 MIVEC Intense Plus z manualną, pięciobiegową przekładnią znajdziemy między innymi centralny zamek z dostępem bezkluczykowym, automatyczną klimatyzację, system nagłośnienia Rockford Fosgate z 9 głośnikami i 710W suboowerem, reflektory bi-ksenonowe (HID) z systemem doświetlania zakrętów, tempomat, system bluetooth, czujniki parkowania, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka w kolorze nadwozia z wbudowanymi kierunkowskazami i funkcją składania, 18” aluminiowe obręcze kół z oponami 225 / 55 R18, relingi dachowe, pokryte skórą koło kierownicy wielofunkcyjnej i lewarek zmiany biegów, czujniki deszczu, port USB i 3 gniazda 12V.

Za bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów odpowiadają systemy aktywnej stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji (ASTC), ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania EBD, dwustopniowe poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera (z funkcją wyłączenia poduszki pasażera), boczne poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, kurtynowe poduszki bezpieczeństwa dla I i II rzędu siedzeń oraz system ostrzegania o nagłym hamowaniu (ESS).

 

źródło: Mitsubishi

Michał Kiermanowicz
Michał Kiermanowicz

Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.

Artykuły: 3061

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *