MINI na Life Ball 2011

przyciemnione boczne szyby z siatkami ochronnymi oraz zapasowe koło na drzwiach bagażnika. To jednak nie wszystko – samochód ma podwyższone podwozie i terenowe opony, które od razu budzą chęć przygody. Projektanci zadbali również o każdy, nawet najmniejszy detal wnętrza samochodu. Gdy zawodzą znaki drogowe, z pomocą kierowcy przyjdzie kompas. Wycieraczki podłogowe wykonano z aluminium, aby chronić wnętrze samochodu przed błotem. Doskonałym uzupełnieniem designu wnętrza jest motyw liścia klonu, znaku firmowego DSquared2, który umieszczono na skórzanych zagłówkach oraz na drzwiach. Dean i Dan Caten są bardzo zadowoleni z wyniku swojej pracy: „Nasz MINI ‘Red Mudder’ to w 100 procentach styl DSquared2.”

MINI już po raz jedenasty wspiera Life Ball – największą imprezę charytatywną w Europie w walce przeciwko AIDS. Co roku marka przedstawia pojedynczy, specjalnie przygotowany egzemplarz samochodu, który zostaje wystawiony na aukcję. Jego sprzedaż wspiera działania na rzecz walki z HIV i AIDS. Od 2001 roku dzięki wyjątkowym projektom MINI zebrano ponad 500 000 euro. Gery Keszler, założyciel i organizator wydarzenia Life Ball, jest pod wrażeniem tej długoletniej współpracy: „MINI jest partnerem Life Ball od 11 lat i każdego roku na nowo pokazuje swoja kreatywność, entuzjazm i pasję, której celem jest dobroczynność. W tym roku kolejnym dowodem tego jest projekt przygotowany przez DSquared2.”

W poprzednich latach auta były przygotowywane m.in. przez dom mody Versace, Calvin Klein, markę Diesel i Missoni.

Odpowiedzialność społeczna BMW Group.

Wspieranie walki z HIV i AIDS to jedne z głównych elementów polityki korporacyjnej i społecznej BMW Group. W Południowej Afryce koncern angażuje się w wiele działań, tworząc między innymi programy dla pracowników i ich rodzin oraz różnego rodzaju projekty wdrażane w lokalnych społecznościach. BMW Group wspiera również działania przeciwko pandemii wirusa HIV i AIDS w innych, najbardziej dotkniętych krajach świata, jak Tajlandia czy Chiny. Członkowstwo w Światowej Koalicji Biznesowej ds. HIV/AIDS podkreśla wieloletnie zaangażowanie koncernu w działalność charytatywną w różnych częściach świata.

CZYTAJ DALEJ  Kia Lotos Cup

 

źródło: BMW Group

Michał Kiermanowicz
Michał Kiermanowicz

Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.

Artykuły: 3209

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *