w listopadzie Mazda zaliczyła kolejny sukces, osiągając 40-procentowy wzrost w porównaniu do wyników osiągniętych w listopadzie 2012 r.
Sprzedaż Mazdy wzrosła od początku tego roku o 18%, dzięki czemu marka wyróżnia się na tle europejskiego rynku samochodowego, pogrążającego się od sześciu lat w depresji. Ten wynik zapewnił Maździe udział w rynku wynoszący nieco ponad 1,2% w pierwszych 11 miesiącach 2013 r., co stanowi znaczny postęp w porównaniu z zeszłym rokiem.
Mazda Polska odnotowała w ciągu 11 miesięcy wynik o 67% wyższy od analogicznego okresu 2012 r. Jest dzięki temu najszybciej rozwijającą się marką z listy 30 największych firm obecnych w Polsce.
W listopadzie, przy wzroście rynku o 5%, Mazda uzyskała wynik o 147% wyższy niż rok temu.
Mazda wzmocniła pozycję na wszystkich większych rynkach, pozostawiając daleko w tyle konkurencję. Wielokrotnie nagradzane modele Mazdy nowej generacji nadal wiodą prym: niekonwencjonalne połączenie superwydajnych technologii SKYACTIV i przyciągającej wzrok stylizacji „KODO – Dusza Ruchu” są receptą marki na sukces. Do modeli Mazda6 i Mazda CX-5 dołączyła niedawno nowa Mazda3. Europejski debiut rynkowy najnowszej edycji bestsellera Mazdy rozpoczął się w październiku i będzie kontynuowany w pierwszym kwartale nowego roku.
– „Niemal każdy kraj zanotował solidny wzrost sprzedaży naszych produktów w obliczu nieustającej bessy w europejskiej branży motoryzacyjnej” – skomentował Philip Waring, główny dyrektor operacyjny Mazda Motor Europe. – „Nasz przekaz o bezkompromisowych samochodach najwyraźniej trafia do odbiorców”.
źródło: Mazda
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.