Lancia Thema

W czasie tegorocznego festiwalu do dyspozycji gwiazd i celebrytów przybywających na czerwony dywan Palazzo del Cinema na wyspie Lido, marka oddała flotę samochodów Lancia Thema.

Jest to oficjalny, „towarzyski” debiut nowego globalnego „flagowca”, który wyraża to, co najlepsze z dwóch uzupełniających się kultur: typowo amerykańskich gabarytów, charakteru i osiągów − z elegancją, poczuciem komfortu i luksusu wspaniałych samochodów marki Lancia.  Tylko Wenecja może być miejscem tej premiery: spektakularne miasto na wodzie, narodowa ikona o międzynarodowym duchu, esencja włoskiego piękna i klasy a zarazem symbol otwarcia na szeroki świat.

Prestiżowa rola Lancii Thema jako Oficjalnego Samochodu weneckiego festiwalu filmowego umacnia  bliskie związki marki Lancia ze światem sztuki kinowej − naturalną sferą komunikacji dla marki, widzącej w pojęciach uroku, emocji, kultury i piękna to samo, co publiczność, której staż wiekowy, upodobania, profesja  i gusta nakazują uczestnictwo w tego rodzaju wydarzeniach. Związki te są rzeczywiście bliskie, czego wyrazem jest udział samochodów marki Lancia w licznych produkcjach filmowych, m.in. „Big Deal on Madonna Street” (Sprawcy nieznani) z roku 1958, „The Easy Life” (Fanfaron) z roku 1962, „A Man and A Woman” (Kobieta i mężczyzna) z 1966, „Deep Red” (Głęboka czerwień) z 1975 czy też „Pour la Peau d’un Flic” (Za skórę gliny) z roku 1981.
Począwszy od roku 2006 marka Lancia wspiera także inne ważne festiwale filmowe, których klasę i ważność wyznacza prestiż światowych nagród i wyróżnień. Warto także wspomnieć, iż to Lancia Delta była Oficjalnym Samochodem wielu innych prominentnych festiwali filmowych oraz „gwiazdą” znanej reklamy kinowej i telewizyjnej z udziałem Richarda Gere, zabłysła także w filmie „Angels and Demons” (Anioły i Demony) z roku 2009.

Tak jak w przypadku pierwszej Themy z roku 1984 – nowy sedan klasy Premium mierzy w najtrudniejszy lecz także najbardziej prestiżowy segment rynku jako oferta pod każdym względem alternatywna. Jej zadaniem w tym segmencie rynkowym jest lepsze zaspokojenie zapotrzebowania na technologie bardziej przyjazne dla człowieka oraz  poczucie elegancji w połączeniu z prawdziwym kunsztem wykonania i silniejszą indywidualnością produktu. I tu wkracza  Lancia Thema − samochód, który na co dzień i nie tylko − zmienia wyobrażenie zwykłego „środka transportu” w niespotykaną przyjemność podróżowania, albowiem „udana podróż” to nie tylko wyjazd i przyjazd do punktu przeznaczenia, ale także nieustający ciąg emocji i odkryć w trakcie mijającego czasu.

Sprzedaż Lancia Thema w europejskich salonach rozpocznie się od października bieżącego roku i dostępna będzie w trzech  poziomach  wyposażenia − Gold, Platinum oraz Executive. Klienci będą mieli do wyboru trzy jednostki napędowe:  benzynowy V-6 o pojemności 3,6 litra i mocy 286 KM w parze z 8-stopniową przekładnią automatyczną oraz silniki Diesla V-6 o mocy 190 oraz 239 KM i pojemności 3,0 litrów − współpracującymi z automatyczną przekładnią pięciostopniową.

Na weneckim festiwalu filmowym obecna będzie również nowa Lancia Ypsilon, która mając 5 drzwi proponuje jeszcze więcej komfortu entuzjastom piękna, wyrafinowanej technologii i jedynego w swoim rodzaju,  unikalnego stylu Lancii.

Ypsilon i Thema to dwa bieguny najszerszej obecnie gamy pojazdów klasy Premium − poczynając od segmentu B, a na pełnowymiarowych MPV kończąc. I rzeczywiście, Lancia jest jedyną marką, która potrafiła w swym „flagowcu” zmieścić niepowtarzalny styl, jakość wykonania i charakter samochodu miejskiego; jedyną marką o uniwersalnej, czysto włoskiej elegancji także i w klasycznych, masowych  segmentach rynkowych oraz jedyną marką, której zasługą jest przeniesienie pojęcia luksusu z kategorii przywilejów do kategorii praw człowieka. Lancia uwodzi więc swą ekskluzywnością, zamiast nią przytłaczać.

CZYTAJ DALEJ  Porsche Cayman przygotowane przez TechArt

 

źródło: Fiat

Michał Kiermanowicz
Michał Kiermanowicz

Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.

Artykuły: 3209

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *