Kolejny rekord Mazdy w Polsce

Potwierdzają to styczniowe wyniki i pula zamówień (ponad 950) zebranych od klientów. Salony dealerskie Mazdy wydały klientom 591 samochodów Mazda, co oznacza 201% wzrostu w porównaniu do stycznia 2013 r. Najczęściej wybieranym modelem była Mazda3 (275 szt.), zaraz za nią Mazda6 (177) i CX-5 (116). To potwierdza sukces nowych modeli nowej generacji Mazdy i strategii marki.

Rejestracje nowych samochodów Mazda (styczeń 2014) z podziałem na modele:

  • Mazda2 16
  • Mazda3 275
  • Mazda5 5
  • Mazda6 177
  • Mazda CX-5 116
  • Mazda MX-5 2

SUMA 591

Styczeń był rekordowym miesiącem w historii Mazda Polska – największa liczba rejestracji i zamówień oraz awans na 15. pozycję na rynku. Warto podkreślić, że to wynik osiągnięty mimo braku samochodów z homologacją ciężarową, co pokazuje, że klienci biorą pod uwagę nie tylko możliwość odliczenia podatku VAT, ale przede wszystkim doceniają wyjątkowy produkt i wartości marki. Cieszy nas również, że w salonach Mazdy pojawia się coraz więcej klientów z marek premium, co pokazuje, że marka zmienia wizerunek w kierunku zgodnym z rozwojem naszych modeli – mówi Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland.

 

źródło: Mazda

Michał Kiermanowicz
Michał Kiermanowicz

Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.

Artykuły: 3209

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *