Potwierdzają to styczniowe wyniki i pula zamówień (ponad 950) zebranych od klientów. Salony dealerskie Mazdy wydały klientom 591 samochodów Mazda, co oznacza 201% wzrostu w porównaniu do stycznia 2013 r. Najczęściej wybieranym modelem była Mazda3 (275 szt.), zaraz za nią Mazda6 (177) i CX-5 (116). To potwierdza sukces nowych modeli nowej generacji Mazdy i strategii marki.
Rejestracje nowych samochodów Mazda (styczeń 2014) z podziałem na modele:
- Mazda2 16
- Mazda3 275
- Mazda5 5
- Mazda6 177
- Mazda CX-5 116
- Mazda MX-5 2
SUMA 591
Styczeń był rekordowym miesiącem w historii Mazda Polska – największa liczba rejestracji i zamówień oraz awans na 15. pozycję na rynku. Warto podkreślić, że to wynik osiągnięty mimo braku samochodów z homologacją ciężarową, co pokazuje, że klienci biorą pod uwagę nie tylko możliwość odliczenia podatku VAT, ale przede wszystkim doceniają wyjątkowy produkt i wartości marki. Cieszy nas również, że w salonach Mazdy pojawia się coraz więcej klientów z marek premium, co pokazuje, że marka zmienia wizerunek w kierunku zgodnym z rozwojem naszych modeli – mówi Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland.
źródło: Mazda
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.