Jeep ONBOARD

Rusza Jeep Onboard- nowy projekt związany ze światem surfingu, firmowany przez markę Jeep. Jeep Onboard jest to tzw. kampania łączona (ang. crossmedia), która pięciu surferom wybranym w sieci daje szansę przeżycia emocjonującej podróży u boku czterech profesjonalnych zawodników, zaproszonych przez Quiksilver.


Projekt Jeep Onboard został zrealizowany dzięki współuczestnictwu Quiksilver, firmy będącej liderem w branży odzieży sportowej i sprzętu surfingowego. Współpraca pomiędzy Jeepem a Quiksilverem jest wynikiem wyznawania tych samych wartości i wspólnego zaangażowania w promowanie surfowania i sportów ekstremalnych.


Meta podróży – miejscowość Hossegor we Francji, znana jest również jako mekka surfingu. Cel projektu to odkrycie przez pięciu uczestników, dzięki współpracy z czterema zawodowymi surferami, jakie podejście do surfingu i fal najbardziej zbliża do zawodowego poziomu. Nauka surfowania jest tu więc rozumiana nie tylko jako dyscyplina sportowa, ale również jako styl życia, wyróżniający ludzi chcących żyć wyjątkowo aktywnie. U boku surferów, bohaterów projektu, stoi kultowy Jeep Wrangler, prawdziwe 4×4, który wyraża niekonwencjonalnego „ducha” amerykańskiej marki.


Wybór pięciu bohaterów ruszył w poniedziałek 4 marca. Pięciu uczestników nie zostanie wybranych tylko w oparciu o swoje umiejętności sportowe. Aby dostać się do projektu trzeba oczywiście być praktykującym surferem, ale nie będzie to jednak jedyne kryterium wyboru. Jury składające się z przedstawicieli Jeepa i Quiksilvera będzie brało pod uwagę osobiste motywacje każdego z kandydatów oraz ich pasje poza surfingowe, takie jak na przykład muzyka, gotowanie, przyroda. Oprócz tego, ważnym kryterium wyboru będzie biegłość poszczególnych kandydatów w operowaniu środkami audiowizualnymi i poruszaniu się w sieci. Każdy z nich będzie musiał opowiedzieć swoją historię nie tylko tworząc film, ale również przedstawić ją za pośrednictwem własnych kanałów społecznościowych w sieci.


Następna faza projektu przewiduje produkcję serii dokumentalno-fabularnej o świecie surfingu, która w ośmiu odcinkach opowiadać będzie o podróży i doświadczeniach zdobytych przez dziewięciu surferów. Umiejscowiony w Hossegor dokument zostanie nakręcony w konwencji „filmu drogi” i skupiać się będzie nie tylko na dokonaniach sportowych dziewięciu bohaterów, ale przede wszystkim na aspektach „lifestylowych” tego sportu oraz na „duchowym” do niego podejściu, charakterystycznym dla surferów. Emisja ośmiu odcinków rozpocznie się w czerwcu na kanałach telewizyjnych Nautical Channel, dostępnych na platformie Sky, a oprócz tego w sieci ukaże się dwadzieścia filmików dostępnych na Jeep-people.com. Nautical Channel jest jedynym kanałem nadającym 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, poświęconym sportom wodnym i lifestylowi na świecie. Kanał dostępny jest w 27 krajach i może pochwalić się 15 milionami fanów.


Surfing jest wcieleniem w życie wartości wyznawanych przez Jeepa i reprezentuje ducha wolności, które charakteryzuje każdy model z jego gamy. Życie w poczuciu całkowitej jedności z naturą i jej siłami, mierzenie się z falami i wiatrem, któremu towarzyszy entuzjazm przekraczania granic własnych możliwości, to właśnie to, co urzeka w surfingu. Jest to coś więcej niż tylko sport: to prawdziwy styl życia. Jeep podziela to podejście swobodnego i prawdziwego przeżywania własnych emocji łączących ludzi uprawiających surfing.

 

źródło: Fiat

Michał Kiermanowicz
Michał Kiermanowicz

Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.

Artykuły: 3211

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *