X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Japońska sztuka gościnności w Lexusie. Czym jest omotenashi?

Japońska sztuka gościnności w Lexusie. Czym jest omotenashi?

Japonia to wyjątkowy kraj, który zachwyca nie tylko najnowocześniejszymi technologiami, pysznym jedzeniem czy cudownymi krajobrazami.

Ten azjatycki kraj słynie także z wyjątkowej tradycji gościnności, która od lat praktykowana jest w salonie Lexus we Wrocławiu. Dlaczego w salonie Lexus poczujesz się, jak w domu? Czym jest Omotenashi? Odpowiadamy!

 

 

 

 

 

Omotenashi – to słowo może mówić nam niewiele, choć klienci Salonu Lexus we Wrocławiu z pewnością wiedzą, co ono oznacza. Wedle tej zasady są oni bowiem przyjmowani w salonie.

Czym konkretnie jest sztuka Omotenashi?

Omotenashi to japońska filozofia gościnności, zakładająca przyjmowanie osób przychodzących na wizytę z zachowaniem pełnej uwagi, kultury, uczynności, należytego szacunku, grzeczności i uprzejmości. Gość powinien czuć się swobodnie, jak we własnym domu. Japońska tradycja Omotenashi ma ogromny wpływ na markę Lexus – jest praktykowana w każdym salonie Lexus na świecie.

Dlaczego dla salonów Lexus sztuka Omotenashi jest tak ważna?

Lexus to jedna z najbardziej prestiżowych marek samochodowych, wywodząca się z Japonii – kraju, gdzie traktowanie gości z szacunkiem i serdecznością jest standardem. Wysoka jakość produkowanych samochodów, bez wątpienia zatem idzie – w przypadku Lexusa, w parze z najwyższą jakością obsługi klienta.

 

Zgodnie z tradycją Omotenashi, wizyta w salonie Lexus we Wrocławiu, dla każdego klienta powinna być unikalnym doświadczeniem i wyjątkową przygodą, pełną niezapomnianych wrażeń. Podczas wizyty w salonie Lexus, klient może zatem spodziewać się czegoś więcej, niż tylko świeżo palonej kawy czy aromatycznej herbaty.

 

Życzliwość, uprzejmość oraz traktowanie klientów z należytą uwagą i szacunkiem, powinno być wpisane w standardy obsługi. Czasami jednak, będąc klientami sklepów, serwisów czy innych miejsc, możemy spotkać się z brakiem uprzejmości i grzeczności. Marka Lexus to zupełnie odmienne podejście. Ten prestiżowy japoński producent samochodów pokazuje, jak powinny wyglądać standardy obsługi klienta w Polsce. Pracownicy salonów Lexus poświęcają klientowi należytą uwagę, skupiając się na szczegółach i na fakcie, iż tak naprawdę każdy klient jest inny, ma inne oczekiwania i wymaga indywidualnego traktowania. Dzięki temu podejściu, klient wizytę w salonie Lexus traktuje nie jak obowiązek, ale jak miłe spotkanie z przyjaciółmi

 

Zgodnie ze sztuką Omotenashi, pracownicy salonów Lexus skupiają maksimum swojej uwagi na potrzebach i oczekiwaniach klienta. Co ważne – zawsze znajdą czas na to, by wyczerpująco odpowiedzieć na nurtujące klienta pytania, pokazując tym samym, że zarówno on, jak i jego zadowolenie jest kwestią priorytetową.

Komentarze