Isuzu D-Max

Z początkiem grudnia 2009, ISUZU Automotive Polska wprowadziło przedłużoną gwarancję na sprzedawane przez siebie samochody. Okres obowiązywania przedłużonej gwarancji wynosi obecnie 5 lat od daty wydania pojazdu, z limitem 150 tysięcy kilometrów i stanowi kontynuację fabrycznej ochrony gwarancyjnej, która obejmuje okres 3 lat, z zastrzeżeniem limitu przebiegu 100 tysięcy kilometrów. Jest to innowacja na polskim rynku w segmencie pick-up’ów. Dotychczas w tej kategorii pojazdów oferta nie przekroczyła trzyletniego okresu gwarancji na podzespoły mechaniczne pojazdu. Decyzja ta potwierdza uznaną na świecie trwałość i niezawodność konstrukcji pojazdów pick-up ISUZU D-MAX.


Przedłużona, 5-letnia gwarancja dla ISUZU D-MAX, obejmuje główne elementy układu napędowego: silnik, skrzynię biegów, skrzynię rozdzielczą, mosty i wały napędowe. Właśnie ewentualna naprawa tych podzespołów mogłaby być dla użytkownika najkosztowniejsza.


Pięcioletnia gwarancja udzielana jest na nowe samochody ISUZU D-MAX, sprzedane przez Autoryzowanych Dealerów ISUZU Automotive Polska, (z wyłączeniem pojazdów przebudowywanych, a także przeznaczonych do eksploatacji lub eksploatowanych w warunkach specjalnych) i serwisowane w Autoryzowanych Serwisach Isuzu w Polsce. W trakcie całego okresu gwarancji obowiązuje również ochrona assistance.
ISUZU D-MAX to najdłuższa gwarancja i assistance, najwyższa ładowność w klasie i najniższa emisja CO2 dla wersji z 2.5 litrowym silnikiem.

ISUZU D-MAX, informacja produktowa

ISUZU D-MAX to nowoczesny pick up, który został zaprojektowany tak, aby sprostać przede wszystkim potrzebom profesjonalistów, na co dzień wykorzystujących pojazd do ciężkiej pracy na budowie, do przewożenia osób, narzędzi i wszelkich materiałów i urządzeń, niezbędnych w biznesie, czy w gospodarstwie rolnym, ale również tak, aby byli z niego zadowoleni Ci, którzy potrzebują samochodu do przemieszczania się w ramach swoich pasji: np. ciągnięcia przyczepy z ulubionym koniem, przewożenia motocykli i quad’ów, czy ciągnięcia łodzi motorowej.


D-MAX dostarcza wielu możliwości wyposażenia, jest dostępny w 3 wersjach kabiny – krótka, przedłużona i podwójna – pozwalających jechać od 2 do 5 osobom; dostępne są też 2 wersje napędu – 2WD, napęd na tył oraz 4WD, napęd na obie osie dla tych wszystkich, którzy przewidują pracę w ciężkim terenie, bądź chcą cieszyć się radością wypraw typu off-road. Największa ładowność w klasie (w zależności od wersji – od 1141 kg do 1320 kg) i uciąg 3 ton dla aut z napędem 4WD to zdecydowanie tyle co trzeba, żeby przewieźć w docelowe miejsce łódź motorową lub przyczepę z koniem.

CZYTAJ DALEJ  Jazda zimą - 4x4 czy na jedną oś?


Niezależnie od rodzaju aktywności i wyzwań jakim ma sprostać D-MAX, jego moc daje pewność, że wszystko będzie pod kontrolą. Do wyboru dwa silniki wysokoprężne w technologii common rail. Wyposażone w najnowocześniejszą technologię common rail są oszczędne i zarazem zdolne sprostać każdemu wyzwaniu, przed jakim stanie ten pick-up. Jednocześnie ich budowa – jak i całego D-MAX’a – jest obliczona na długowieczność, czego przykładem może być fakt, że przekładnia łańcuchowa rozrządu, wymaga wymiany co 200.000 km. Znane są przykłady z innych rynków, gdzie pojazdy osiągają przebiegi rzędu 700.000 km. Jednocześnie warte podkreślenia jest to, że D-MAX z 2.5 litrowym silnikiem, charakteryzuje się najniższą emisją CO2 w klasie. Tak więc ISUZU D-MAX jest przyjazny pod każdym względem.

 

tekst i foto: informacja prasowa Isuzu

Michał Kiermanowicz
Michał Kiermanowicz

Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.

Artykuły: 3209

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *