Hyundai skutecznie broni swojej pozycji w Europie

że udział w rynku europejskim firmy Hyundai w pierwszym kwartale 2013 roku wyniósł 3,5%. Wynik ten oznacza wzrost o 0,1% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Podczas gdy liczba rejestracji nowych samochodów na europejskim rynku motoryzacyjnym spadła w ciągu trzech miesięcy o 9,7%, poziom rejestracji samochodów marki Hyundai zmniejszył się o 4,7% i wyniósł 109 693 sztuk.

„Trudna sytuacja rynkowa sprawiła, że wyniki sprzedaży w pierwszym kwartale tego roku są niższe od oczekiwanych. Według nas, ten trend utrzyma się także w drugim kwartale, ale wierzymy, że drugiej połowie roku klienci będą z większą pewnością i odwagą podejmować decyzje zakupowe” – powiedział Allan Rushforth, wiceprezes i dyrektor operacyjny Hyundai Motor Europe.

“Nie ma firmy, która pozostałaby obojętna wobec dzisiejszej sytuacji gospodarczej, dlatego cieszymy się, że w pierwszych trzech miesiącach 2013 roku utrzymaliśmy udział w rynku. Oczywiście przewidujemy możliwość fluktuacji w ciągu roku, ale naszym głównym celem jest zachowanie wyniku na poziomie 3,5%” – dodaje Rushforth.

Hyundai zbudował swoją reputację w oparciu o nowoczesny design, zaawansowane technologie oraz zlokalizowanie produkcji samochodów w Europie. Dzięki temu jest w stanie odpowiedzieć na zapotrzebowania klientów, oczekujących ciekawych projektów, jakości, niskiego zużycia paliwa oraz innych cech wpływających na ogólną satysfakcję z użytkowanego samochodu. Jednym z ostatnich modeli opracowanych z myślą o rynkach europejskich jest nowy ix35, zaprezentowany podczas tegorocznych targów w Genewie. W drugiej odsłonie najlepiej sprzedającego się SUV-a Hyundaia ulepszono napęd oraz zwiększono wydajność. Zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Europie ix35 to najnowszy model wprowadzony na rynek zgodnie ze strategią Hyundaia, zakładającą produkcję samochodów dedykowanych klientom konkretnego regionu.

 

źródło: Hyundai

Michał Kiermanowicz
Michał Kiermanowicz

Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.

Artykuły: 3211

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *