Hyundai osiąga wyniki zgodne z założonymi planami

że w zeszłym miesiącu firma Hyundai zwiększyła swój udział w europejskim rynku nowych samochodów do 3,8%. Liczba zarejestrowanych modeli koreańskiej marki wzrosła o 1,4% w porównaniu do analogicznego okresu w zeszłym roku, osiągając poziom 13,753 egzemplarzy. Firma zanotowała wzrost, pomimo tego, że ogólna sprzedaż na rynku w lutym spadła o 10,2%.

”W tym roku nasze wzrosty nie są stabilne, ale jesteśmy zadowoleni z dotychczasowego wyniku. Naszym celem jest utrzymanie 3,5% udziału w europejskim rynku. Nie zapominamy także o pracy nad długofalowymi projektami, mającymi zwiększyć rozpoznawalność marki Hyundai
i lojalność naszych klientów”. – komentuje Allan Rushforth, wiceprezes i dyrektor operacyjny Hyundai Motor Europe. ”Osiągnięcie tych celów stworzy podstawy do dalszego rozwoju naszej firmy w Europie po 2014 roku. Do tego czasu spodziewamy się poprawy sytuacji na europejskim rynku motoryzacyjnym”. – dodaje.

Hyundai w ostatnim czasie podjął znaczące inwestycje w rozwój swojej infrastruktury. Ich celem jest poprawa jakości produktów i usług oferowanych przez firmę.

Jednym z tych przedsięwzięć jest rozwój fabryki w Turcji. Koreańska firma przeznaczyła 475 milionów euro na zwiększenie produkcji ze 120 tys. do 200 tys. samochodów rocznie. Plany rozwojowe dotyczą także europejskiej centrali Hyundai. Nad poprawą jakości i wydajności modeli Hyundai dedykowanych na rynek europejski, będzie pracować Centrum Testowe zlokalizowane niedaleko znanego toru wyścigowego Nürburgring w Niemczech. Powstanie Centrum to inwestycja na poziomie 5,5 miliona euro.

 

źródło: Hyundai

Michał Kiermanowicz
Michał Kiermanowicz

Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.

Artykuły: 3063

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *