W wydarzeniu, które odbyło się we Frankfurcie, uczestniczył zarząd europejskiej centrali Hyundai, oraz właściciele nagrodzonych firm.
Osiągniecie najwyższych standardów marki Hyundai w zakresie sprzedaży i usług, zapewniło wyróżnienie 72 sprzedawcom z 18 rynków. Szczegółowej ocenie, na podstawie wielu wymagających kryteriów, poddano ponad 2 300 dealerstw z całej Europy, a następnie wybrano 4 najlepsze firmy z każdego rynku europejskiego, spełniające wysokie standardy marki.
„Tworzenie i utrzymywanie silnych więzi z klientami, to podstawa dalszych sukcesów Hyundaia i partnerów naszej sieci. Celem marki jest znaleźć się w pierwszej trójce firm branży motoryzacyjnej w zakresie satysfakcji Klienta, w ciągu najbliższych trzech lat. Konkurs Excellence Customer Satisfaction docenia dealerów, którzy realizują, a czasem nawet wyznaczają nowe standardy” – powiedział Allan Rushforth, wiceprezes Hyundai Motor Europe.
Konkurs okazał się powodem do radości także dla polskich dealerów marki Hyundai. W ścisłej trójce znalazły się dwie firmy: 1. miejsce w kategorii Obsługa Klienta zajął salon Marvel z Łodzi należący do Pana Pawła Białkowskiego. Natomiast 2. miejsce w kategorii Serwis zajął salon Dex-Pol z Lubina, należący do Pana Arkadiusza Wróbla.
”Jesteśmy dumni, że polskie firmy znalazły się w ekskluzywnym gronie najlepszych dealarów marki Hyundai w Europie. To salony, które od lat są w grupie naszych wiodących partnerów biznesowych, zarówno pod względem sprzedaży jak i obsługi Klienta. Marka Hyundai zmienia swoje oblicze – mamy nowoczesne produkty, wzrasta sprzedaż, a to także wymaga wprowadzenia najwyższych standardów we wszystkich obszarach działania naszych salonów”. – skomentował Marcin Okrój, Dyrektor Zarządzający Hyundai Motor Poland.
źródło: Hyundai Motor Poland
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.