Hyundai

Hyundai Motor Company rozpoczął przekazywanie floty pojazdów do transportu podczas zbliżającego się największego wydarzenia sportowego na świecie 2010 FIFA World Cup™ w Republice Południowej Afryki.

Hyundai dostarczy 609 samochodów osobowych i vanów oraz 32 luksusowe autokary Hyundai Universe Express Noble pozostające do dyspozycji urzędników FIFA, reprezentacji narodowych drużyn piłkarskich, członków komitetu organizacyjnego, sędziów i przedstawicieli mediów.

„Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z FIFA podczas tego historycznego wydarzenia piłkarskiego. Możliwość zapewnienia transportu VIP-om podczas mistrzostw wzmocni naszą rozpoznawalność, której potrzebujemy zarówno w Afryce jak i na świecie w celu podniesienia świadomości naszej marki i produktów” – powiedział Sean S.H. Kim, wiceprezes działu marketingu Hyundai Motor Company, podczas oficjalnej ceremonii w Soccer City w Johannesburgu.

Sean S.H. Kim przekazał sekretarzowi generalnemu FIFA Jerome Valcke symboliczny klucz do samochodu. Tłem do tego gestu była imponująca wystawa luksusowych autokarów Hyundai Universe Express Noble przystosowanych do lewostronnego ruchu, które zostały wyprodukowane specjalnie na potrzeby mistrzostw.
Na autokarach reprezantacji narodowych umieszczono flagi oraz dopingujące drużyny do zwycięstwa slogany, wyłonione w globalnym programie marketingowym „Bądź tam z Hyundaiem”.

„Ceremonia przekazania floty pojazdów jest ostatnim etapem naszych logistycznych przygotowań” – powiedział Alan Ross, dyrektor generalny Hyundai Automotive Południowej Afryki. „Wysoko cenimy sobie możliwość zaangażowania w sponsoring piłki nożnej i cieszymy się, że nasze pojazdy będą już niedługo wykorzystywane przez drużyny z całego świata, w tym również naszą reprezentację narodową Bafana Bafana” – dodał Alan Ross.

Hyundai jest dumny ze swojej 11-letniej współpracy z FIFA, podczas której firma udowodniła, że jest wiarygodnym i efektywnym partnerem, zapewniającym flotę pojazdów podczas wszystkich wydarzeń FIFA. Hyundai jest obecnie jednym ze strategicznych partnerów FIFA – firma rozszerzyła swoją strategiczną umowę sponsorską do 2014 r. o kolejne wydarzenie, jakim będzie 2014 FIFA World Cup™ w Brazylii.

Oprócz dostarczenia samochodów Hyundai będzie zarządzać 24h punktem pomocy technicznej oraz zaangażuje około 80 mechaników, którzy będą w pogotowiu podczas rozgrywek na wszystkich 10 stadionach w 9 lokalizacjach, na wypadek potrzeby wsparcia floty pojazdów.
Pracownicy zaangażują się także w akcję „Before Service”, dzięki której wszyscy właściciele samochodu marki Hyundai będą mogli dokonać bezpłatnego przeglądu swoich samochodów przez wykwalifikowanych mechaników.

CZYTAJ DALEJ  I kwartał na rynkach motoryzacyjnych Centralnej i Wschodniej Europy

 

źródło: Hyundai

Michał Kiermanowicz
Michał Kiermanowicz

Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.

Artykuły: 3209

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *