Inne układy bezpieczeństwa zastosowane w nowej Hondzie Civic:
- System monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach: system przy pomocy wiązki radarowej automatycznie monitoruje martwe pole widzenia kierowcy, ostrzegając go przed potencjalnym zagrożeniem.
- System ostrzegania o zbliżającym się pojeździe podczas cofania: system wykorzystuje tylne czujniki radarowe do wykrywania nadjeżdżających pojazdów podczas cofania.
- Wielofunkcyjne lusterko wsteczne: zapewnia kierowcy kilka trybów pracy, oferując doskonałą widoczność i pełne bezpieczeństwo podczas cofania - standardowy kąt widoczności wynoszący 130 stopni, szeroki kąt wynoszący 180 stopni oraz obraz sekcji za samochodem widziany z góry.
Standardem w nowej Hondzie Civic jest również system kontroli stabilności jazdy (VSA®) z kontrolą trakcji, który pomaga kierowcy w utrzymaniu kontroli nad samochodem w zakrętach, w czasie przyspieszania i przy wykonywaniu gwałtownych manewrów. Ponadto, wyposażenie obejmuje też system kontroli ciśnienia w ogumieniu (TPMS).
Honda of the UK Manufacturing (HUM) – globalne centrum produkcji nowego modelu Civic hatchback. Rodzina modelu Civic dziesiątej generacji jest najbardziej zaawansowaną nową konstrukcją marki Honda. Celem zespołu pracującego nad nowym modelem było spełnienie z nawiązką wymagań klientów z Europy, a także zachowanie najwyższych standardów jakościowych na wszystkich rynkach, na których samochód będzie sprzedawany.
Civic jest bardzo ważnym modelem dla Hondy w Europie i jednym z kluczowych elementów na drodze do sukcesu sprzedażowego i produkcyjnego japońskiej firmy w tym regionie. Dla wielu europejskich klientów, Civic stał się synonimem Hondy. Nowy Civic hatchback kontynuuje tę tradycję, odgrywając główną rolę w realizacji celów sprzedażowych Hondę na rynku w Europie.
Honda Civic dziesiątej generacji w odmianie hatchback jest produkowana wyłącznie w fabryce HUM (Honda of the UK Manufacturing) i eksportowana na rynki globalne, w tym do Stanów Zjednoczonych. W ramach przygotowań do produkcji tego modelu, japońska firma zainwestowała ponad 200 milionów funtów w modernizację europejskiego obiektu produkcyjnego. Inwestycja jest częścią długoterminowego planu Hondy dotyczącego globalnej sieci produkcyjnej japońskiej firmy.
Zakład HUM wyprodukował pierwszy silnik w 1989, a pierwszy samochód zjechał z linii produkcyjnej w 1992 roku. Obecnie w fabryce znajdują się dwa zakłady produkujące samochody oraz jeden oddział przeznaczony do produkcji silników. Na trenie obiektu znajdują się również stanowiska do testów statycznych i dynamicznych oraz jednostki administracyjne i nabywcze. Oprócz tego, HUM dysponuje własnym torem testowym.
źródło: Honda
Komentarze
