X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Golf otrzymał „Złotą Kierownicę 2013”

2013-11-14
Strona główna -> Volkswagen -> Golf -> 7 (2012-dziś)

Golf otrzymał „Złotą Kierownicę 2013”

Popularne auto, które dało nazwę klasie samochodów – klasie Golfa, otrzymało „Złotą Kierownicę 2013”.

Volkswagen otrzymał po raz kolejny jedno z najważniejszych motoryzacyjnych wyróżnień roku. Nagrodę odebrał wczoraj wieczorem w Berlinie dr Heinz-Jakob Neußer, Członek Zarządu marki Volkswagen ds. Rozwoju. Ponadto Volkswagen zdobył Złotą Kierownicę dla Reklamy za kampanię poprzedzającą wprowadzenie na rynek nowego Golfa. Nagroda została wręczona Christianowi Klinglerowi, Członkowi Zarządu koncernu Volkswagen i marki Volkswagen ds. Sprzedaży i Marketingu.

Prestiżowym, międzynarodowym wyróżnieniem „Złota Kierownica”, przyznawanym przez AUTO BILD i BILD AM SONNTAG nagrodzone zostały po raz trzydziesty ósmy najlepsze motoryzacyjne nowości roku. O przyznaniu nagrody zadecydowało ponad 200 tysięcy czytelników oraz jury składające się z dziennikarzy motoryzacyjnych, inżynierów, kierowców sportowych, designerów i sławnych osób. Golf w kategorii małych i kompaktowych samochodów zdecydowanie pokonał wszystkich konkurentów.

„To ponowne wyróżnienie jest dla nas motywacją i jednocześnie potwierdzeniem. Golf jest i pozostaje bestsellerem wyprodukowanym dotychczas w ponad 30 milionach egzemplarzy. Jesteśmy pewni, że dzięki bogatej ofercie jednostek napędowych i wariantów nadwozia Golf także w następnych latach będzie doskonale przygotowany na potrzeby rynku” – powiedział Neußer odbierając nagrodę.

Na gali wręczono także „Złotą Kierownicę dla Reklamy”. Otrzymała ją kampania reklamowa Volkswagena „Golf. Das Auto.” Proces wyboru najlepszej kampanii przebiegał wieloetapowo poprzez publiczne głosowanie internetowe na stronie Bild.de i Autobild.de oraz ocenę jedenastoosobowego jury, składającego się z przedstawicieli branży reklamowej, agencji medialnych oraz instytucji specjalizujących się w badaniu rynku. Nagrodę odebrał Christian Klingler, Członek Zarządu koncernu Volkswagen i marki Volkswagen ds. Sprzedaży i Marketingu.

„Reklama powinna poruszać – przez autentyczne, ludzkie, sympatyczne i jasne przesłanie. Cieszę się, że udało nam się to osiągnąć w tej kampanii i że przemówiła ona nie tylko do jurorów i większości czytelników, lecz przede wszystkim do nabywców nowego Golfa” – podsumował Klingler odbierając Złotą Kierownicę dla Reklamy.

Oprócz wymienionej Złotej Kierownicy, siódma generacja Golfa zdobyła już liczne inne wyróżnienia, w tym dwa najważniejsze: „Car of the Year 2013” i „World Car of the Year 2013”.

Obok nagrodzonej wersji hatchback (trzy- i pięciodrzwiowej), Golf jest dostępny także jako kombi. W przyszłym roku ofertę poszerzy Golf Sportsvan – nowoczesny kompaktowy van. Również różnorodność oferowanych napędów jest duża: Golf jest dostępny z silnikami benzynowymi (TSI), wysokoprężnymi (TDI) oraz na gaz ziemny (TGI). W 2014 roku dołączy do nich Golf Plug-In Hybrid oraz e-Golf.

 

źródło: Volkswagen

Komentarze