Fiat i Gucci ogłaszają początek kampanii reklamowej 500 by Gucci, która od maja pojawi się prasie codziennej i magazynach na całym świecie. Kampania reklamowa to kontynuacja niedawnej prezentacji 500 by Gucci zaprojektowanej przez Fridę Giannini – Dyrektora Kreatywnego firmy Gucci we współpracy z Centro Stile Fiat.
Bohaterką wymyślonej przez Fridę Giannini kampanii 500 by Gucci jest modelka Natasha Poly. Zdjęcia zostały zrobione przez Merta Alasa i Marcusa Piggotta w Rzymie. Reklamy zostaną opublikowane w trakcie roku obchodów 150. rocznicy zjednoczenia Włoch i 90. urodzin firmy Gucci.
Fiat 500 by Gucci dostępny jest od 1 kwietnia do 30 czerwca, wyłącznie na zamówienie złożone za pośrednictwem strony www.500bygucci.com. Samochód ten będzie również prezentowany w ekskluzywnych miejscach metropolii, takich jak Paryż, Londyn i Tokio, po czym w lipcu zostanie wprowadzony do sprzedaży na rynki Europy. Pod koniec roku będzie dostępny w pozostałych regionach świata.
Działalność komunikacyjna związana z wprowadzeniem na rynek 500 by Gucci jest realizowana przy wsparciu Lapo Elkanna i jego agencji, Independent Ideas. Obejmuje ona także w pełni zintegrowaną kampanię reklamową. Riccardo Ruini jest odpowiedzialny za kierownictwo artystyczne nad kampanią.
źródło: Fiat
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.