X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Peugeot i Elite Model Look 2011

2011-10-27
Strona główna -> Peugeot -> RCZ

Elite Model Look

Partnerem tegorocznej, polskiej edycji, jednego z najbardziej prestiżowych konkursów modelek na świecie, została marka Peugeot.

Piękne samochody i piękne dziewczyny to połączenie jak najbardziej naturalne, a elegancja, styl i moda to pojęcia, które funkcjonują w świecie motoryzacji od samych jej początków. Trendy, modne kroje, opływowe linie i wysokiej jakości materiały opisują zarówno nowe modele samochodów, jak i prezentujące kreacje znanych projektantów modelki na wybiegach.


Samochody marki Peugeot z charakterystycznym lwem na masce rozpoznawalne są na całym świecie, a słyną z wyróżniającego się stylu, klasy i elegancji. Dowodem tego są liczne nagrody i wyróżnienia dla modeli, które zostały uznane za szczególnie wyróżniające się pięknem, jak na przykład zaprojektowany przez Pininfarinę Peugeot 406 Coupé czy też jeden z ostatnich modeli marki – emocjonujące coupé RCZ.

„Szukając dla konkursu partnera, który wpisywałby się w nasze przesłania - profesjonalizmu i piękna - nie sposób było nie pomyśleć o marce Peugeot. Cieszymy się zatem, że doszło do współpracy właśnie z tą marką” – mówi Agnieszka Stańczyk, dyrektor konkursu Elite Model Look Polska.

„Współpraca z Elite Model Look to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie. Jako marka nie po raz pierwszy wspieramy przedsięwzięcie, w którym liczą się piękno i styl, we Francji bowiem Peugeot jest partnerem konkursu Miss Francji. Nowoczesne technologie dbające o środowisko naturalne, styl, komfort oraz wysoki stopień bezpieczeństwa naszych samochodów doskonale korespondują ze światem mody, piękna i wygody” – mówi Dorota Pajączkowska PR Manager Peugeot Polska.

W ramach partnerstwa z Elite Model Look, firma Peugeot  przekazała dwa samochody Peugeot, 308 i 207, które służyły przyszłym modelkom w przygotowaniach do finału konkursu. Jedna z sesji zdjęciowych uczestniczek konkursu, pod hasłem „Peugeot. Motion & Emotion”, miała miejsce 16 października w salonie Peugeot przy ul. Radzymińskiej w Warszawie.

Peugeot był również jednym ze sponsorów gali zorganizowanej na zakończenie konkursu, która odbyła się 20 października w Teatrze Polskim. Zwyciężczynią konkursu została 15-letnia Michalina Czynszak z Radziejowa. W ramach nagrody wyjedzie wkrótce do Chin, by wziąć udział w światowym finale konkursu i walczyć o główną nagrodę, którą jest kontrakt o wartości 1 miliona dolarów oraz  3–letnia współpraca z Agencją Elite.


Dziesięć samochodów Peugeot było do dyspozycji zaproszonych gości ze świata mody, celebrytów, gwiazd telewizyjnych i oczywiście modelek.


Peugeot jako partner konkursu był inspiracją dla jednego z finałowych wejść, podczas którego osiem ścisłych finalistek zaprezentowało układ choreograficzny ułożony specjalnie do reklamy modelu 308.

 

źródło: Peugeot

Komentarze