i40 – model segmentu D, którego oficjalna premiera miała miejsce podczas tegorocznych targów motoryzacyjnych w Genewie został zaprojektowany w europejskim centrum R&D firmy w niemieckim Rüsselsheim i reprezentuje charakterystyczny już dla samochodów Hyundai język projektowania Fluidic Sculpture (Opływowa Rzeźba).
Jest to jednocześnie pierwszy model wprowadzany na rynek zgodnie z nowym pozycjonowaniem marki Modern Premium. Oznacza to, że za przystępną cenę Klient otrzyma nowoczesny samochód wysokiej jakości, z elementami wyposażenia charakterystycznymi dla marek luksusowych.
„Całkowicie nowy i40 jest doskonałym odzwierciedleniem nowego sloganu marki New Thinking. New Possibilities. (Nowe Myślenie. Nowe Możliwości.) – mówi Jerzy Koziński, Dyrektor Zarządzający Hyundai Motor Poland. „i40 jest dowodem, jak daleko Hyundai zaszedł w ostatnich latach i wyraźnie pokazuje, co mamy na myśli określając siebie jako markę Modern Premium”.
i40 oferowany będzie z unikalnym i w pełni przejrzystym programem gwarancyjnym 5-Year Triple Care (5 lat gwarancji bez limitu kilometrów, 5 lat obsługi technicznej pojazdu, 5 lat assistance).
W pierwszej kolejności do sprzedaży trafi samochód w wersji kombi a jesienią w wersji sedan.
źródło: Hyundai
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.