To pierwsze wyróżnienie dla tego modelu BMW przyznane w ramach konkursu organizowanego od czterech lat przez tygodnik motoryzacyjny „Auto Świat”. Czytelnicy magazynu docenili doskonałe osiągi i właściwości jezdne samochodu połączone z niebywale niskim zużyciem paliwa oraz niepowtarzalnym komfortem podróżowania.
„Jesteśmy niezmiernie dumni z powodu wyróżnienia. Nagroda pokazuje, że klienci doceniają prawdziwą radość z jazdy, którą zapewniają samochody BMW. Zwycięstwo w plebiscycie „Złota Kierownica” dodatkowo podkreśla pozycję BMW Group jako lidera segmentu premium w Polsce” – powiedział Andreas Biehler, General Manager BMW Group Polska.
BMW serii 3 okazało się również najlepsze w międzynarodowej edycji plebiscytu „Złota Kierownica”. To już piąte wyróżnienie w historii dla modelu serii 3 przyznane w ramach konkursu organizowanego od 1976 roku przez niemiecki magazyn motoryzacyjny „Auto Bild” i niedzielne wydania gazety Bild – „Bild am Sonntag”. Wcześniej zdobywał nagrody w 1978, 1991, 1994 i 1998 roku.
Wygrana w kategorii samochodów z klasy średniej i wyższej nie była jedynym wyróżnieniem, jakie BMW Group otrzymało w ramach tegorocznej, międzynarodowej edycji plebiscytu. BMW serii 6 Gran Coupe zajęło trzecie miejsce w segmencie kabriolety i coupé, natomiast kampania marketingowa systemu xDrive została laureatem w kategorii „Golden Advertising Steering Wheel”. W rezultacie BMW Group było najczęściej nagradzaną firmą motoryzacyjną w tegorocznej edycji plebiscytu.
źródło: BMW Group
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.