Samochód otrzyma 3-litrowy silnik sześciocylindrowy z podwójnym doładowaniem o mocy 320 KM. Słynny oddział M zadba także o rasowy wygląd nadwozia. Pojawią się m.in. aerodynamiczne spoilery oraz duże obręcze aluminiowe.
BMW M135i zadebiutuje najprawdopodobniej latem 2012 roku.
Obecnie paleta silników oferowanych w nowym BMW serii 1 składa się wyłącznie z czterocylindrowych jednostek w technologii BMW TwinPower Turbo. Silniki o pojemności 1,6 l wyposażone w turbosprężarkę Twin Scroll, wtrysk bezpośredni, układ VALVETRONIC i VANOS mają moc 136 KM (BMW 116i) oraz 170 KM (BMW 118i).
Oferowany jest także 2-litrowy silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem, zmienną geometrią turbiny i bezpośrednim wtryskiem Common Rail, który osiąga 116 KM w BMW 116d, 143 KM w BMW 118d i 184 KM w BMW 120d.
Mototarget.pl
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.