X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

BMW Concept Active Tourer, dane techniczne

2012-09-18
Strona główna -> BMW -> Serii 1 -> F20 (2011-dziś)

Napęd BMW Concept Active Tourer: w stronę przyszłości. Napęd zastosowany w BMW Concept Active Tourer jest zgodny z przyszłościową koncepcją mobilności BMW Group, zgodną z zasadą zrównoważonego rozwoju. Technologia napędu wszystkich hybrydowych modeli BMW typu plug-in i modeli elektrycznych BMW i nosi oznaczenie BMW eDrive, dotyczące wszelkich komponentów napędu elektrycznego.

Samochód BMW Concept Active Tourer jest tzw. hybrydą typu plug-in, łączącą w doskonały sposób zalety napędu elektrycznego z atutami klasycznego silnika spalinowego. Samochód hybrydowy typu plug-in (PHEV = Plug-in-Hybrid Electric Vehicle) będzie odgrywał ważną rolę w przyszłej mobilności. Wynika to z faktu, że zasięg samochodu hybrydowego typu plug-in przy wyłącznie elektrycznym trybie pracy wynosi znacznie ponad 20 km, dzięki czemu pojazd może przemieszczać się w porównywalnie wydajny sposób zarówno na krótkich, jak i długich trasach oraz podczas jazdy w trybie mieszanym. W sercu BMW Concept Active Tourer mieszczą się dwa silniki, pracujące w perfekcyjnej harmonii: nowoczesny silnik benzynowy o pojemności 1,5 l z nowej rodziny silników BMW Group Efficient Dynamics oraz elektryczny silnik synchroniczny.

PHEV: połączenie tego, co najlepsze, w imię wyjątkowych osiągów. BMW Concept Active Tourer prezentuje koncepcję napędu nowatorską dla marki BMW. Silnik benzynowy o pojemności 1,5 l nie napędza, jak do tej pory, tylnej osi. Tutaj napęd przenoszony jest na przód pojazdu. Koncepcja dodatkowego silnika elektrycznego BMW Concept Active Tourer pozwala w razie potrzeby na niezależny napęd elektryczny tylnej osi. Moc systemowa wynosząca ponad 140 kW/190 KM przy połączonej pracy silnika spalinowego z elektrycznym umożliwia uzyskiwanie przez BMW Concept Active Tourer wyjątkowo sportowych osiągów przy jednocześnie doskonałych parametrach spalania i emisji.

BMW Concept Active Tourer przyspiesza od 0 do 100 km/h w niecałe 8 s, a maksymalna prędkość wynosi tej dynamicznej hybrydy wynosi 200 km/h. Mimo tak imponujących parametrów mocy średnie zużycie paliwa wynosi poniżej 2,5 l na 100 km, a emisja CO2 – niecałe 60 g/km. Oprócz przekonujących osiągów ta innowacyjna koncepcja napędu BMW Concept Active Tourer zapewnia zarówno komfortowe, jak i dynamiczne właściwości jezdne.

Nowy silnik BMW TwinPower Turbo o pojemności 1,5 l: wysokowydajna jednostka napędowa o cechach typowych dla jednostek sześciocylindrowych.

Nowe BMW Concept Active Tourer wyposażone jest w nowy, bardzo nowoczesny silnik o pojemności 1,5 l z technologią BMW TwinPower Turbo. Silnik bazuje na wielokrotnie nagradzanej jednostce sześciocylindrowej, wyposażonej w technologię BMW TwinPower Turbo, łącząc najnowszą generację wtrysku bezpośredniego High Precision Injection z adaptacyjnym rozrządem VALVETRONIC i nowoczesnym turbodoładowaniem.

Technologia BMW TwinPower Turbo stosowana jest we wszystkich napędach przyszłościowej rodziny silników Efficient Dynamics BMW Group – w znacznej mierze dlatego, że jej zastosowanie nie zależy od łącznej pojemności silnika i liczby cylindrów. Nowy trzycylindrowy silnik zamontowany w BMW Concept Active Tourer jest jednym z pierwszych reprezentantów tej nowej generacji jednostek napędowych. Kompaktowy silnik rzędowy łączy w idealny sposób dynamikę i efektywność.

« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Komentarze