X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Audi TT quattro sport concept

2014-03-04
Strona główna -> Audi -> TT -> 8J (2006-dziś)

Sylwetka polakierowanego w całości na kolor biały z efektem kryształowym Audi TT quattro sport concept, z każdej strony sprawia wrażenie atletycznej i dynamicznej. Cechą typową dla modeli TT jest to, że wnęki kół tworzą klasyczne półokręgi. Po każdej stronie są o 30 mm szersze niż w seryjnym odpowiedniku. Dzięki temu, pojazd pewnie stoi na drodze. Przednie i tylne wnęki są połączone nisko przebiegającymi, wyrazistymi listwami progowymi wykonanymi z CRP. Całość, wraz z przednim i tylnym dyfuzorem tworzy bardzo aerodynamiczny kontur.

Z tyłu szeroki, wyraźnie podzielony na sześć sekcji i wystający poza sylwetkę pojazdu dyfuzor wykonany z CRP podkreśla wyczynowy charakter Audi TT quattro sport concept. Dwie duże, okrągłe końcówki rur wydechowych umieszczone w obrębie dyfuzora, przesunięto bardziej ku jego zewnętrznym krawędziom. Po bokach, poniżej tylnych świateł, umieszczono spore wyloty powietrza. Duże, zamontowane na stałe skrzydło spojlera zwiększa docisk tylnej części pojazdu.

Stylistyka wnętrza. Wnętrze zredukowano do najistotniejszych elementów i odchudzono z licznych części zbędnych na torze wyścigowym.

W obudowach drzwi zrezygnowano z podłokietników i głośników. We wnętrzu samochodu dominuje Alcantara. Wyraźny, umieszczony po przekątnej pas tego materiału służy do domykania drzwi. Klamki są filigranowych rozmiarów. Siedzenia to nisko zamontowane kubełkowe fotele wyścigowe z czarnymi czteropunktowymi pasami bezpieczeństwa i z białymi kontrastującymi paskami. W bagażniku umieszczono dwa kaski wyścigowe.

Podobnie jak w modelu TT produkcji seryjnej, cała koncepcja obsługa koncentruje się wyłącznie na potrzebach kierowcy. Osoba prowadząca Audi TT quattro sport concept siedzi za kompaktową kierownicą, której masywne koło jest spłaszczone u dołu. Na ramionach kierownicy, obok czerwonego przycisku Start-Stop, znajdują się przyciski i pokrętła obsługi Audi virtual cockpit. Po odpowiednim uruchomieniu przycisku ukazuje się cyfrowa tablica rozdzielcza o przekątnej 12,3 cala, prezentująca różne informacje.

 

źrodło: Audi

« < 1 2 3 > »

Komentarze