Audi A8 – Business Traveller Poland Award 2013

najlepszym samochodem dla wyższej kadry zarządzającej – Best Executive Car. Uroczysta gala wręczenia statuetek Business Traveller Poland Awards 2013 odbyła się w Pałacu Sobańskich w Warszawie.

Gale Business Traveller Awards mają swoja bogatą historię. Organizuje je większość narodowych edycji Business Travellera, m.in. Business Traveller China, Business Traveller Middle East, Business Traveller America czy Business Traveller Africa. W tym roku po raz pierwszy czytelnicy polskiego wydania magazynu nagrodzili najbardziej wyróżniające się ich zdaniem marki. Za najlepszy samochód dla wyższej kadry zarządzającej – Best Executive Car, bezapelacyjnie uznane zostało Audi A8.

„Nagroda przyznana przez grono czytelników Business Traveller Poland, to dla nas bardzo prestiżowe wyróżnienie” – przyznał po odebraniu nagrody Leszek Kempiński, PR Manager Audi. „Cieszę się, że doceniono właśnie model A8. Nasza flagowa limuzyna idealnie wpisuje się w profil magazynu i jego czytelników. Stworzyliśmy ją z myślą o biznesmenach, którzy dużo podróżują. Celem jaki przyświecał konstruktorom Audi A8 było zapewnienie pasażerom maksymalnego komfortu podczas takich właśnie podróży” – dodaje Leszek Kempiński.

Dzięki modelowi A8, Audi od dawna ma swoje stałe miejsce w czołówce innowacyjnych producentów luksusowych samochodów. Jesienią tego roku na rynku pojawiła się zmodernizowana wersja komfortowej limuzyny. Samochód napędzać może jeden z czterech bardzo mocnych i efektywnych silników: ładowana sprężarką jednostka 3.0 TFSI o mocy 228 kW (310 KM), jednostka V8 Biturbo 4.0 TFSI o mocy 320 kW (435 KM), motor 3.0 TDI o mocy 190 kW (258 KM) lub silnik 4.2 TDI o mocy 283 kW (385 KM) i momencie obrotowym 850 Nm. Wnętrze auta charakteryzuje się wysokim komfortem, najlepszymi materiałami oraz nienaganną jakością wykończenia.

Szczególnie przydatny podczas biznesowych podróży jest oferowany w Audi A8 system Audi Connect z telefonem pokładowym. Audi Connect umożliwia korzystanie z internetu w pojeździe. Pasażerowie, dzięki zintegrowanemu punktowi dostępu Hotspot (WLAN), mogą do woli surfować i mailować, wykorzystując własne urządzenia mobilne. Kierowca ma z kolei możliwość skorzystania w pojeździe z dopasowanych do jego potrzeb usług online.

Organizujący plebiscyt magazyn Business Traveller powstał w roku 1976 w Londynie. W Polsce miesięcznik Business Traveller Poland ukazuje się od 2009 roku (także w wersji na urządzenia mobilne oraz w internecie www.businesstraveller.pl). W tym roku po raz pierwszy w swojej historii przeprowadził plebiscyt wśród czytelników. W specjalnej elektronicznej ankiecie wzięło udział niemal tysiąc podróżujących biznesmenów i travel managerów organizujących podróże służbowe w firmach i korporacjach. Nad ankietą i opracowaniem wyników pieczę sprawowała firma doradcza Deloitte.

CZYTAJ DALEJ  Kino, Chevrolet i Ameryka

 

źródło: BMW Group

Michał Kiermanowicz
Michał Kiermanowicz

Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.

Artykuły: 3209

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *