Podczas Salonu Samochodowego w Los Angeles, który rozpocznie się pod koniec tego miesiąca, Chevrolet zaprezentuje elektryczną wersję popularnego modelu Spark. Spark EV to jeden z trzynastu całkowicie nowych lub gruntownie zmodernizowanych modeli Chevroleta, które trafią na rynek w 2013 roku.
Chevrolet pokaże również rozszerzone funkcjonalności zaawansowanej wersji systemu MyLink, który będzie początkowo dostępny w nowym sedanie Impala 2014.
„Aby utrzymać dynamikę wzrostu, która pozwoliła na zakończenie ośmiu kolejnych kwartałów rekordowym wynikiem sprzedaży, Chevrolet wprowadza do oferty nowe produkty, funkcje i technologie, które pozwolą oferować klientom większą funkcjonalność, wyższy komfort i więcej udogodnień”, powiedział Chris Perry, wiceprezes ds. globalnego marketingu.
„Spark EV oraz nowa generacja systemu MyLink demonstrują zaangażowanie Chevroleta w tworzenie zaawansowanych technologii, które będą cenione i chętnie wykorzystywane przez naszych klientów”, dodał Perry.
Spark zyskał sympatię klientów ze Stanów Zjednoczonych dzięki ekspresyjnej stylistyce nadwozia, przestronnemu wnętrzu oraz funkcjom przyłączeniowym oferowanym w ramach systemu MyLink. W ciągu pierwszych trzech miesięcy obecności na rynku sprzedaż modelu utrzymywała się na bardzo dobrym poziomie, szczególnie w Los Angeles. W oparciu o ten sukces elektryczna wersja modelu Spark EV będzie oferowała nabywcom te same cechy, które przyczyniły się do sukcesu odmiany napędzanej silnikiem spalinowym, zapewniając jednocześnie technologię i osiągi auta elektrycznego.
System MyLink oferuje klientom proste w obsłudze funkcje przyłączeniowe. Wraz z debiutem Chevroleta Impali z roku modelowego 2014 ten zaawansowany system multimedialny pozwoli na większą personalizację i łatwiejszą integrację smartfonów.
Oprócz modelu Spark EV, Chevrolet zaprezentuje w Los Angeles nowy model Impala, sedana Malibu Turbo, miejski model Sonic RS, crossovera Traverse oraz Camaro Hot Wheels® Edition.
źródło: General Motors
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.