Zmiany na rok 2012 objęły przede wszystkim przednią część pojazdu. Odmłodzony wygląd osiągnięto poprzez przeprojektowanie sekcji zderzaka i wprowadzenie subtelnych modyfikacji w kształcie osłony chłodnicy. Zmiany te bazują na stylistyce Infiniti Essence – samochodu koncepcyjnego z roku 2009. W wersjach GT i GT Premium pojawiły się pięcioramienne obręcze aluminiowe o średnicy 20 cali. Wersje sportowe, których najważniejszym elementem jest układ aktywnego sterowania tylnych kół skrętnych (RAS – Rear Active Steering), nadal wyposażone są w felgi 21-calowe. Od innych wersji odróżniają się poza tym przyciemnionymi kloszami lamp przednich, znaczkiem z czerwoną literą „S” na karoserii, bocznymi wlotami powietrza oraz nakładkami na progi w kolorze ciemnego chromu. W ofercie pojawiły się też dwa nowe kolory lakieru: niebieski Iridium Blue oraz grafitowo-szary Graphite Shadow.
Wszystkie FX-y są wyposażane w inteligentny system napędu na cztery koła oraz w siedmiobiegową adaptacyjną przekładnię automatyczną. Lista opcji obejmuje tylko dwie opcje pozycje: lakier metalizowany w cenie oraz pakiet multimedialny, obejmujący nawigację HDD z dyskiem o pojemności 30 GB i system nagłośnienia Bose Premium Sound System.
Producent rozpoczął też przyjmowanie zamówień na topowy model gamy – wersję FX Sebastian Vettel. Na całym świecie będzie dostępnych tylko 200 egzemplarzy tego modelu z silnikiem V8 o mocy 420 KM, a dostawy do klientów rozpoczną się w 2013 roku.
źródło: Infiniti / Mototarget
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.