Hyundai oficjalnym partnerem

Porozumienie zawarto w siedzibie firmy w Seulu, a reprezentantami obu stron byli Steve S. Yang, Prezes i CEO Hyundai Motor Company, oraz Michel Platini Prezes UEFA.

„Jako oficjalny sponsor UEFA EUROTOP, Hyundai dołoży wszelkich starań w dążeniu do sukcesów reprezentacji narodowych UEFA aż do roku 2017” – powiedział w trakcie oficjalnej ceremonii Pan Mong-Koo Chung, Prezes Hyundai Kia Automotive Group.
„Nasze zaangażowanie i wsparcie UEFA przyczyni się do wzrostu świadomości marki Hyundai i umocni globalną pozycję koncernu” – dodał.

Z kolei Michel Platini wyraził swoje zadowolenie z przedłużenia partnerstwa z jedną z najbardziej prężnych i dynamicznych firm. „Będziemy ściśle współpracować i kibicować działaniom Hyundaia, dążącym do coraz silniejszej obecności firmy na rynku dzięki aktywnemu sponsorowaniu piłki nożnej” – dodał.
 
Finały Mistrzostw Europy w piłce nożnej należą do najbardziej prestiżowych rozgrywek piłkarskich i odbywają się co cztery lata. Biorą w nich udział reprezentacje 16 krajów, podzielone na cztery grupy, po cztery zespoły. Najbliższe Mistrzostwa EURO 2012TM zostaną zorganizowane wspólnie przez Polskę i Ukrainę.
 
Hyundai okazał się wiarygodnym i efektywnym partnerem UEFA EUROTOP angażując się jako oficjalny dostawca floty samochodów podczas piłkarskich mistrzostw Europy w 2000 i 2004r. W 2008 roku Koncern Hyundai-Kia został oficjalnym partnerem EUROTOP UEFA podczas UEFA EURO 2008TM, będąc jedną z najbardziej widocznych marek zaangażowanych we wsparcie piłki nożnej.

Na mocy podpisanej właśnie umowy Hyundai będzie mógł korzystać z praw sponsora podczas wszystkich wydarzeń w ramach UEFA EURO, w tym prawa do używania logo, symboli, oraz emisji sponsorskich wyświetlanych na stadionach. Hyundai dostarczy również samochody, które będą wykorzystywane podczas rozgrywek.

Korzyści wynikające ze związania się Hyundaia z tak prestiżowym wydarzeniem są ogromne – przewidywana oglądalność Mistrzostw w samej tylko Europie szacowana jest na 750 milionów widzów.

Transmisje z Mistrzostw w 2008 roku emitowane były w 200 krajach i zgromadziły ok. 6,6 mld widzów, natomiast liczba kibiców obecnych na stadionach piłkarskich sięgnęła miliona osób.

Poprzez sponsorowanie mistrzostw UEFA EURO oraz FIFA 2010 w Republice Południowej Afryki i FIFA World Cup 2014 w Brazylii, Hyundai obrał najlepszy kierunek w realizacji celu, jakim jest konsekwentne wzmacnianie świadomości marki. Firma będzie prowadzić szereg programów marketingowych o zasięgu globalnym.

CZYTAJ DALEJ  Nowy Fiat Panda, premiera światowa

 

źródło: Hyundai

Michał Kiermanowicz
Michał Kiermanowicz

Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.

Artykuły: 3209

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *