X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

chevrolet lacetti kombi dane techniczne, spalanie

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
Strona główna -> Chevrolet -> Lacetti

 



Chevrolet Lacetti

Kompakt koncernu GM Daewoo. Początkowo występował jako Daewoo Lacetti. Z końcem roku 2004 zmieniono markę na Chevrolet Lacetti.


Technicznie Lacetti podobne jest do modelu Nubira. Na uwagę zaslugują trzy wersje nadwozia zaprojektowane przez trzech różnych projektantów. Producent oferował czterodrzwiowy sedan, pięciodrzwiowy hatchback lub kombi.

 

Klasa kompaktowa jest największym segmentem na rynku europejskim. Model Chevroleta w tej kategorii oferuje silniki do każdego przeznaczenia, włącznie z 2,0-litrową jednostką wysokoprężną z wtryskiem bezpośrednim typu „common-rail” o mocy 121 KM, wprowadzoną na rynek w marcu 2007r. Podobnie jak dwie większe jednostki benzynowe wysokoprężny silnik Lacetti jest dostępny wraz z czterobiegową automatyczną skrzynią biegów, stanowiącą alternatywę dla pięciobiegowej ręcznej skrzyni biegów.


Od wiosny 2008 roku klienci mają możliwość wybrania opcji pakietu nadwozia sportowego, zawierającego przednią i tylną listwę dolną. Nowoczesne linie Lacetti były zaprojektowane przez firmę Italdesign, która została założona przez Giorgetto Giugiaro. Dzięki inteligentnemu wykorzystaniu przestrzeni, wnętrze jest szczególnie przestronne jak na ten segment i wynosi aż 932 milimetry przestrzeni dla nóg z tyłu. Samochód jest wyposażony w niezależne zawieszenia typu McPherson dla obu osi.

 

CHEVROLET LACETTI KOMBI

Nigdy nie za dużo miejsca. Dla zwolenników tej teorii nie ma nic lepszego niż zakup modelu Lacetti kombi – zwłaszcza, jeśli ten samochód ma pod maską 121-konny, dwulitrowy silnik wysokoprężny. Także w przypadku silników benzynowych kombi Chevroleta może się pochwalić niezwykłą ilością przestrzeni wewnątrz. Duża przestrzeń nad głową dla osób na przednich siedzeniach (1.000 mm) jest najlepsza w tej klasie, podobnie jak przestrzeń na nogi z tyłu (932 mm).


Odświeżona stylistyka Lacetti kombi jest oparta na wersji czterodrzwiowej, zaprojektowanej przez biuro projektowe Pininfarina, lecz jeżeli chodzi o projekt wnętrza, skłania się ona bardziej ku eleganckiemu wyglądowi sportowemu modelu typu ‘hatchback’. Wraz ze składanymi oparciami siedzeń tylnych (podział 60:40), użyteczne właściwości obejmują dodatkowe gniazdo 12 V w przedziale bagażowym, jak również aż 25 schowków w przedziale pasażerskim.

 

źródło: General Motors