X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Chevrolet, wyniki sprzedaży, 2013

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2013-10-02
Strona główna -> Chevrolet -> Captiva -> 1 (2006-2010)

Chevrolet znów na plusie

We wrześniu sprzedano w Polsce 828[1] nowych Chevroletów,

czyli aż o 49% więcej niż w tym samym miesiącu rok wcześniej, kiedy Chevrolet Poland odnotował sprzedaż 556 samochodów. Jest to najlepszy wrzesień pod względem wolumenu sprzedaży w Polsce, co oznacza, że już po raz czwarty z rzędu Chevrolet Poland zanotował najwyższe wyniki sprzedaży w danym miesiącu w historii istnienia firmy.

„Cieszy nas kolejny rekordowy miesiąc sprzedaży Chevroleta. Liczymy na równie owocny wynik w październiku, między innymi dzięki obowiązującej obecnie ofercie promocyjnej na zestaw LPG wraz z montażem za 1 zł”, powiedział Andrzej Żelazny, dyrektor generalny, Chevrolet Region Europy Północnej.

Tradycyjnie najchętniej kupowanym modelem był kompaktowy Cruze, który znalazł w ubiegłym miesiącu 257 nabywców, czyli o 67% więcej niż we wrześniu 2012 roku. W salonach sprzedaży pojawiły się już pierwsze egzemplarze tego samochodu z roku modelowego 2014. Wśród innowacji, które znalazły się na pokładzie jest m.in. system bezpieczeństwa Side Blind Zone Alert, wykrywający samochody znajdujące się w tzw. martwym polu widzenia kierowcy za pomocą specjalnego radaru.

Na drugim miejscu listy bestsellerów znalazł się najmniejszy model w ofercie Chevroleta – Spark. Kupiły go 204 osoby, czyli aż o 187% więcej niż rok wcześniej. Na trzecie miejsce podium trafił siedmiomiejscowy van Orlando z wynikiem sprzedaży 135 sztuk, czyli aż o 111% więcej niż przed rokiem.

Spark i Orlando z roku modelowego 2014 również są już w ofercie Chevroleta. Najnowsza wersja Sparka jest standardowo oferowana z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy (ESC). Unikatowym w segmencie elementem wyposażenia standardowego jest system Bluetooth oraz sterowanie systemem audio przy pomocy przycisków umieszczonych w kole kierownicy – elementy te zawierać będzie już wersja wyposażenia LS+. Chevrolet Orlando w nowej wersji modelowej jest oferowany z systemami Side Blind Spot Alert oraz Advanced Parking Aid. Pierwszy z systemów wykorzystuje czujniki ultradźwiękowe, które wykrywają auta znajdujące się w martwym polu widzenia kierowcy i ostrzega prowadzącego poprzez podświetlenie ikony umieszczonej w zewnętrznych lusterkach. Z kolei funkcja wspomagająca parkowanie Advanced Parking Aid podczas jazdy z niewielką prędkością identyfikuje odpowiednie miejsce do zaparkowania równoległego i daje kierowcy wskazówki dotyczące sterowania autem, aby ułatwić wykonywanie manewru.

Łącznie od stycznia tego roku do klientów trafiły 8 323 samochody marki Chevrolet.

[1] Wszystkie liczby wg. danych sprzedaży importera

 

źródło: General Motors

Komentarze