X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Audi RS 5 Cabriolet, dane techniczne

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2012-09-06
Strona główna -> Audi -> A5

Audi RS 5 Cabriolet

Dynamiczny samochód z otwartą przestrzenią – Audi przedstawia RS 5 Cabriolet.

Oferujący cztery miejsca kabriolet z tkaninowym dachem cechuje się jedynym w swoim rodzaju połączeniem elegancji i mocy. Jego jednostka napędowa, wysokoobrotowy silnik 4.2 FSI V8, generuje moc 331 kW (450 KM) i sprawia, że to sportowe auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 4,9 s.

Stylistyka zewnętrzna. Dzięki opływowej sylwetce z doskonale dobranymi proporcjami i pełnymi charakteru detalami, typowa dla marki Audi dynamika znajduje w modelu RS 5 Cabriolet wyjątkowo piękną formę. Sześciokątną osłonę chłodnicy Singleframe otacza obramowanie w kolorze matowego aluminium. Kratownica osłony posiada strukturę plastra miodu i lśni antracytem, a zdobi ją emblemat RS 5. Reflektory w kształcie klinów z lekko falującym dolnym brzegiem składają się ze świateł ksenonowych Xenon plus i okalających je pasów diodowych świateł do jazdy dziennej. Wyraziście uformowana dolna część przedniego zderzaka zawiera duże wloty powietrza i przechodzi w krawędź spoilera.

Nakładki na progach i poszerzone wnęki kół dominują w wyglądzie auta z boku. Linia „tornado”, jakby obejmująca Audi RS 5 Cabriolet ramionami, jest zarysowana szczególnie wyraziście. Obudowy bocznych lusterek są w kolorze aluminium. Obramowanie przedniej szyby i ozdobne listwy przy dolnej krawędzi szyb bocznych i krawędzi dachu, a także pokrywę skrzyni składanego dachu wykonano z matowego anodowanego aluminium.

Po rozłożeniu, tkaninowy dach rozpościera się nad przestronnym wnętrzem Audi RS 5 Cabriolet niczym spłaszczona kopuła. Specjalna warstwa piankowa zapewnia wnętrzu wysoki komfort akustyczny. Dach otwiera się i zamyka półautomatycznie, za pomocą przycisku w czasie odpowiednio 15 i 17 sekund, również podczas jazdy, jeśli prędkość nie przekracza 50 km/h.

Po otwarciu, dach prawie w ogóle nie zabiera miejsca w przestronnym bagażniku. Ujmuje jedynie 60 z 380 litrów jego pojemności. Oparcia tylnych siedzeń są podzielone i można je złożyć. Tunel w tylnym siedzeniu, otwierający się w stronę bagażnika, to kolejne bardzo funkcjonalne rozwiązanie. Wzmocnienia w wybranych miejscach nadają otwartemu nadwoziu dużej sztywności. Wykonane z aluminium przednie błotniki kompensują po części dodatkowe kilogramy ciężaru samochodu, będące efektem zastosowania wzmocnień.

W światłach tylnych, całkowicie zrezygnowano z tradycyjnych żarówek. Ich elementy świetlne tworzą pasma diod. Nową formę mają nie tylko światła tylne, ale też tylny zderzak. Dyfuzor znacznie „wyciągnięto” w górę. Ujścia obu dużych, eliptycznych rur wydechowych okala kratownica o strukturze plastra miodu. Znajdujący się na pokrywie bagażnika delikatny spojler, wykonany z matowego włókna węglowego, zwiększa docisk aerodynamiczny. Na życzenie, spojler lakierowany jest w kolorze samochodu.

« < 1 2 3 4 5 > »

Komentarze